-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Waldek Godel <n...@o...info>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: xantia vs xsara
Date: Sat, 4 Jun 2011 23:14:32 +0100
Organization: telefon.pl
Lines: 52
Message-ID: <442twnfctqie$.dlg@lepper.institute.com>
References: <isdsta$23d$1@mx1.internetia.pl> <ise5nj$9jo$1@node2.news.atman.pl>
<p...@l...institute.com>
<ise68s$a6j$1@node2.news.atman.pl>
<s2h7noxf4pb1$.dlg@lepper.institute.com>
<ise6nd$al4$1@node2.news.atman.pl>
<1...@l...institute.com>
<ise9fd$d9g$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: cpc8-enfi15-2-0-cust222.hari.cable.virginmedia.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1307225671 20081 77.101.174.223 (4 Jun 2011 22:14:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jun 2011 22:14:31 +0000 (UTC)
X-Original-Approved: Mis Uszatek
X-User: ajachcealojz
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Approved-Notice: Approved header has been removed
X-No-Archive: yes
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2373630
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 4 Jun 2011 23:52:37 +0200, Michał napisał(a):
> W moim odczuciu Xanita z hyrdoactiv nawet wyłączonym (tu musisz mi uwierzyć,
> że było sprawne) jest twardsza od tej bez. A cały radość z hydrozawieszania
> to właśnie to, że jest mięknie, że się płynie, więc po co utwardzać jakimś
> hydroactivem? Jak bym chciał twardy samochód do sportowej jazdy to mam w
> czym wybierać, ale nie chce.
taki rynek, ludzie mają spaczone postrzeganie przez niemieckie złomy,
pokutuje urban legend, że auto z miękkim zawieszeniem gorzej skręca itp,
jakieś durne zabobony, tak samo jak te legendarne koszta eksploatacji
diesla i różne inne brednie. Więc miękkości z CX i BX już nie będzie nigdy,
chyba, że sam przerobisz instalację
> Teraz mam C5 i to już nie to samo - dużo twardze. Ale to seeee neee wrótiiii
>
tam jest hydractive III który już sam decyduje co tam włączyć i wyłączyć,
oprócz tego kulek jest więcej, hamulce są klasyczne itp
> A druga sprawa to taka, że naprawdę majstrów którzy się na tym znają jest
> niewielu a jak się znają to potrafią wymienić cały element bo takich którzy
> potrafią naprawić jest bardzo nie wielu więc prostsze rozwiązanie jest
> lepsze. a w zasadzie było bo gdyby do końca robili zawieszenie na 6 kulach.
Jest ich wystarczająco dużo, choć zależy w jakim rejonie się mieszka. A
klasyczne zawieszenie ma 5 kulek a nie 6.
> Ja wiem, że hydro tłumi też drgania których nie czuć itp. itd. nie musisz
> mnie przekonywać . ale moim zdaniem najprostsze rozwiązanie było najlepsze a
> jeżeli nie zapewniało bezpieczeństwa to można było je wzbogacić o ESP i tym
> podobne rozwiązaia
hydro jest właśnie najprostszym rozwiązaniem - wbrew pozorom. Już taki -
wspomniany powyżej - 406 musiał dostać wielowahaczowe zawieszenie, żeby
dorównać prościutkiej Xantii.
A jak porównasz z niemieckimi wynalazkami typu Passat B5, z tego samego
okresu co Xantia II, to w ogóle już będzie masakra. "Szczęśliwi"
właściciele Pasków płaczą i płacą co chwile za wymiany i siedzą cicho, bo
przecież niemieckie, VW i jeszcze bożyszcze statystycznego Polaka, czyli
Passat, czyli w rankingu bożyszcz powyżej Jana Pawła.
> Nie mam zamiaru nikogo straszyć czy zniechęcać ale lepiej aby ktoś miał
> pełną świadomość co z czym się je.
Lepiej, żeby miał świadomość do kogo z tym pojechać, żeby mu zrobił raz a
dobrze, w rozsądnej cenie i mieć święty spokój.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.11 00:52 AL
- 05.06.11 01:12 venioo
- 05.06.11 01:32 Waldek Godel
- 05.06.11 08:19 pm
- 05.06.11 08:24 pm
- 05.06.11 08:39 J.F.
- 05.06.11 09:06 pm
- 05.06.11 09:15 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.06.11 09:27 AL
- 05.06.11 09:29 AL
- 05.06.11 12:10 McRella
- 05.06.11 12:29 Waldek Godel
- 05.06.11 12:48 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 05.06.11 14:11 Sklavin
- 05.06.11 14:49 venioo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe