eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-02 18:27:34
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecydowanie polecam spokojną jazdę z Naviexpert + jakaś lokalne np.
    > RMF FM.

    nie mam telefonu z gps jeszcze ale wyglada atrakcyjnie - cenowo tak sobie
    ale z drugiej strony jesli falktycznie potrafi zaoszczedzic tyle czasu to
    zwroci sie po miesiacu 2 letni abo.

    > Korzystasz z CB w DC? Masochista. Po DC to jeżdżę cześciowo na pamięć,
    > a ostatnimi laty właśnie z Naviexpert. Zna zadziwiające skróty - nie
    > tylko w DC.

    w dc uzywam aczkolwiek nie tak jak na trasie. w dc jestem duzo bardziej
    pasywny bo nie jest mi tak potrzebna jak na trasie. Wawe zwyczajnie
    wystarczajaco znam zeby latac na pamiec a poza tym zawsze mam conajmniej
    jedna nawigacje w samochodzie.

    > Problem w tym, że jedni robią to z pełną świadomością i zachowują się
    > stosownie w stosunku do innych użytkowników drogi, inni mają to w
    > poważaniu - argumentacja obu grup jest identyczna.

    ale na beton przepisy i tak nei maja wplywu dlatego uwazam ze powinno sie
    podniesc predkosci maksymalne ale jednoczesnie (tu bede niepopularny)
    mandaty. Z tym ze tylko wtedy jesli predkosci dozwolone zostana urealnione.

    > Spokojnie; o złym szkoleniu już pisałem, ale problem tkwi w innym
    > miejscu - dziwnym trafem te radosne baranki po wyjechaniu za polską
    > granicę zachowują się w większości poprawnie, nie cudują itd. Znaczy
    > się posiadają tę wiedzę uniwersalną i niekoniecznie sformalizowaną,
    > ale w Polsce nie robią z niej użytku. Jak pojawi bacik to jednak
    > i kultura się pojawia :)

    to prawda - mandaty drakonskie robia swoje. ale moim zdaniem sens bedzie jak
    beda realne ograniczenia.

    > Uważam to za bezsensowne uzasadnienie - nie warto dla kilku minut
    > tracić życia, zdrowia, nerwów. Faktem jest, że moja lepsza połowa

    zgadza sie. na poczatku prawka jak mialem swiezo otwarta firme bylem stricte
    nastawiony na jakosc i jak byla jakas awaria ktora mialem usunac to lecialem
    na zbity ryj - jak wariat.
    po kilku latach doswiadczenia po pierwsze nie latam jak opętany i jezdze
    swoja zwykla przelotowa 80-90 jak sie da. po drugie jak mam wezwanie to juz
    nie lece na zbity ryj bo za duzo mnie to kosztowalo i nerwow i napraw -
    generalnie zdrowie dalo mi sie we znaki. Teraz dalej priorytetem przy
    prowadzeniu firmy jest jakosc, natomiast nie lece jak ktos tylko pierdnie.
    Duzo lepiej i efektywniej sie jezdzi umiarkowanie. a i leniwy juz jestem i
    nie chce mi sie zwyczajnie pałowac samochodu >120 w normalnej jezdzie. Na
    trasie co innego, ale to wynika ze swiadomosci ze jak bede jechal wolniej to
    bede bardziej zmeczony (bo dluzsza jazda). wole jechac szybciej ale robic
    postoje.

    > bardziej nerwowa i mnie w trasy wypycha :) Co do samego czasu
    > - nie znasz dnia ni godziny. Jak jechaliśmy w tym roku nad polskie
    > morze (właśnie wróciliśmy zasadniczo z Międzywodzia, stąd też wrażenia
    > na świeżo z tej samej okolicy) to trafiliśmy na "tornado", które
    > powyrywało stare drzewa z korzeniami. Opóźnienie na 600km jakieś
    > 2 godziny. Międzywodzie - Kołobrzeg - Koszalin - Chojnice - Tuchola

    przyjechalem kilka godzin przed toba do kolobrzegu:) moj szwagier ktory
    lecial za mna z kilkugodzinnym opoznieniem tez mial akcje pod tytulem
    usuwanie konarow z drogi :))

    > Z różnych przyczyn - najpierw zwężą Puławską do dwóch pasów (budowa S2),
    > z czasem zniknie tranzyt, wprowadzą buspasy itd.

    ciekawe czy te bus pasy faktycznie pomoga w czymkolwiek, piszą ze pomagaja a
    ja poza wiekszymi korkami nie widze roznicy.

    > Bezpłatne wieczorem? To chyba dobrze, ponieważ jak byliśmy w południe,
    > kupiliśmy bilety w budce, to kontrolująca wejście darła się do tej
    > z budki, że nie ma okularów i nie może sprawdzić legitymacji, biletów
    > itd. :) Pełny profesjonalizm. O długiej kolejce nie wspomnę - akurat
    > się kasjerka zmieniała.

    organizacja jest tam faktycznie świetna;)
    ale chociaz fontanne mają i piękny ratusz:)

    > Co mi po pięknej plaży, skoro woda zimna?

    e bez przesady:) zimniejsza w kolobrzegu.
    w ustce bylo teraz 21 stopni:) normalnie jak na basenie:)

    > Samochód masz, ubezpieczenie masz, dowód osobisty masz - jak chcesz do
    > Chorwacji to jeszcze paszport będzie potrzebny.

    dobrze wiedziec:) jakos tak mi sie rozciagnela schengen ze az ich objela w
    myslach:)
    musze odnowic bo juz pare lat niewazny lezy:)
    dzieki!:)