eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojachRe: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-02 20:50:40
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd wiesz jaka to długość jest?

    generalnie to uzywajac CB ale mozna też na pałę przyjąć jakiś odcinek np 5
    km jesli wiemy z wyprzedzeniem

    > Może i nie, ale jeszcze nie spotkałem navi bez tej funkcji.
    > Aczkolwiek w nieznanym terenie nie uważam jej za super przydatną.
    > Zawsze mogę w korku zmienić trasę ręcznie.

    stojac w korku to juz raczej po jablkach bo ciezko jest stojac w nim
    zawrocic. dowcip polega na ominieciu korka zanim sie do niego dojedzie.
    przeliczanie trasy ma kazda nawigacja
    banowanie odcinka x km przed toba - nie kazda.

    poza tym recznie rzezbienie przy zmianie trasy to nic fajnego - nie mam
    paluszkow jak 5cioletnie dziecko, a poza tym zwykle siedzac za kierownica
    prowadze pojazd a nie dziergam w ekranik wczytujac sie w male literki i
    celujac palcem. to juz bezpieczniejsze jest pisanie smsow w czasie jazdy.