eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-02 20:28:29
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:

    > A co ja napisałem? :) Wydaje mi się, że za szybko chciałeś odpowiedzieć :)

    A mnie się wydaje, że jednak Split jest za dużym miastem na takie numery, a
    ceny w Lidlu są identyczne w całym kraju.

    > Tak to już jest, że ceny w Polsce (cieszmy sie puki co) są dosyć niskie i
    > żeby było taniej i nie trzeba było na nie patrzeć to trzeba jechać do
    > biedniejszych od nas (co oczywiście może być jak najbardziej ciekawe),
    > jednak jak się chce pojechać w miarę niedaleko i mieć pewną pogodę i
    > czyste morze (to apropo's ataku glonów na plażę w Piaskach) to trzeba się
    > liczyć z pewnymi kosztami (nadal jednak porównywalnymi z polskim morzem,
    > gdzie jest drogo jak jasna...).

    No to w Chorwacji jest drogo jak trzy jasne.....
    Nigdzie w Polsce, poza stacjami benzynowymi nie widziałem takich cen jak w
    Chorwacji.
    Na świecie zresztą tak drogą colę widziałem tylko raz - na Cyprze.

    > W życiu bym Cie o cos takiego nie podejrzewał :)

    To nie ja, to moja lepsza połowa.
    Ja swoje krewetki skalkulowałem bardzo dobrze.

    > Z moich informacji wynika, że ceny (niestety) się wyrównały,

    Nieprawda.

    >bo miałem plan wypadu właśnie do Czarnogóry, ale chyba lepiej będzie
    >zaoszczędzić sobie dłuższego wyjazdu kosztem trochę większych cen.

    No to Cię wyprowadzę z błędu - Czarnogóra jest DUŻO tańsza.
    Warto pojechać dalej, zwłaszcza jak piasku szukasz - w Czarnogórze jest jej
    więcej.
    A koszt kwatery branej z ulicy w Ulcinj to nawet nie połowa ceny z Chorwacji
    (Duce).
    Do tego możesz przebierać bo ofert sporo.
    Oczywiście bliżej może być gorzej.