eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-02 20:22:19
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-08-02 18:01, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    A co ja napisałem? :) Wydaje mi się, że za szybko chciałeś odpowiedzieć :)

    > No i właśnie komfort polega na tym, że się o ceny nie musisz pytać,
    > tylko szamać co chcesz, a nie zostaniesz zaskoczony.
    > Ale tak to w Bułgarii czy Albanii, a nie w Chorwacji.

    Tak to już jest, że ceny w Polsce (cieszmy sie puki co) są dosyć niskie
    i żeby było taniej i nie trzeba było na nie patrzeć to trzeba jechać do
    biedniejszych od nas (co oczywiście może być jak najbardziej ciekawe),
    jednak jak się chce pojechać w miarę niedaleko i mieć pewną pogodę i
    czyste morze (to apropo's ataku glonów na plażę w Piaskach) to trzeba
    się liczyć z pewnymi kosztami (nadal jednak porównywalnymi z polskim
    morzem, gdzie jest drogo jak jasna...).

    > Nawet w Czarnogórze zrobiliśmy błąd taktyczny, nie sprawdzając ceny ryby
    > w knajpie przed jej zamówieniem.
    > Cholernie nas potem zdziwił rachunek za 35 Eur za jedną rybkę.

    W życiu bym Cie o cos takiego nie podejrzewał :)

    > A Chorwacja jest droższa tak o połowę od Czarnogóry.

    Z moich informacji wynika, że ceny (niestety) się wyrównały, bo miałem
    plan wypadu właśnie do Czarnogóry, ale chyba lepiej będzie zaoszczędzić
    sobie dłuższego wyjazdu kosztem trochę większych cen.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l