eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Date: Mon, 2 Aug 2010 08:47:10 +0000 (UTC)
    <0...@b...poznan.pl> <i337uv$54p$2@inews.gazeta.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <i34cp4$rmp$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <i34riv$h1e$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <i35qb7$1i3$1@inews.gazeta.pl>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Krótka pamięć:
    > <cite>
    > </cite>

    hmmm, i ty tu widzisz nazwanie kogokolwiek bydłem?
    moze zgodnie z zasadą "uderz w stół" ale explicite niczego takiego w tym
    zdaniu nie ma.

    > <cite>
    > słowem bydło nie okreslam ludzi jezdzacych sprawnie i szybko
    > ruszajacych ze swiateł.
    > Ale juz np. tych, ktorzy zastawiaja skrzyzowania - i owszem.
    > </cite>

    to juz potwierdziłem wyzej - tak - uwazam, ze kierowcy wjezdzajacy na
    skrzyzowanie bez mozliwosci zjazdu i blokujacy dzieku temu ruch poprzeczny
    to jedno z najgorszej masci bydło na naszych drogach.

    > Czepiaj się, czepiaj - ja poczekam na Twoje wyjaśnienie, włącznie
    > z policzeniem tego prawdopodobieństwa, na podstawie którego
    > wysnułeś tezę o tych 90% bydła w Warszawie.

    juz to wyjasniałem.
    Nie prowadziłem zadnych badan, ot uwazam, ze warszawiacy nader czesto sami
    sobie na zlosc blokuja zjazdy ze skrzyzowan potegujac w ten sposób ilosc
    korków.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.