eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach › Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
  • Data: 2010-08-02 08:57:41
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-02 07:57, Budzik pisze:
    (...)

    > ok, to poproszę o fragment gdzie ja mówiłem, ze 90% to bydło.
    > Bo ja na razie stwierdziłem ze:
    > - ci blokujacy skrzyzowania to bydło
    > - ze 90% nie powinno mówic bydło o mieszkancach innych miast
    >
    > Ale moze o czyms nie pamietam.

    Krótka pamięć:
    <cite>
    > rotfl
    </cite>
    <cite>
    słowem bydło nie okreslam ludzi jezdzacych sprawnie i szybko ruszajacych ze
    swiateł.
    Ale juz np. tych, ktorzy zastawiaja skrzyzowania - i owszem.
    </cite>

    > A jak juz sie tak bardzo czepiamy - moze bys popracował nad tym, co twój
    > czytnik robi z cytatami?

    Czepiaj się, czepiaj - ja poczekam na Twoje wyjaśnienie, włącznie
    z policzeniem tego prawdopodobieństwa, na podstawie którego
    wysnułeś tezę o tych 90% bydła w Warszawie.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.