  • Data: 2010-02-23 00:21:02
    Temat: Re: wytrzymałość na ścinanie
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuję (wszystkim!) za porady, a Tobie szczególnie za to "Młody"!! Nie
    > zwracano się tak do mnie tak  chyba od matury , czyli już blisko pół
    > wieku...
    >
    > p47

    To cos podobnie jak ja. Tyle, ze ja juz jestem 'mlodym' emerytem. Wlasnie
    dostalem hamerykanska emeryture 170 dolarow miesiecznie...
    A z tym mlodym to bylo tak, ze na studiach (w Krakowie) starsi studenci a
    najczesciej zelazni mowili "stary"; to bylo takie slowo wytrych ulatwiajace
    nawiazywanie kontaktow, spoufalajace i modne. Teraz jak juz jestesmy starzy to
    na pohybel nieublaganemu zebowi czasu, ktory nas nadgryza, mowie czesto Mlody.
    Szczegolnie do mojego kolegi, zwariowanego architekta po PK. Jakos tak z
    rozpedu napisalem tuszac, ze sie o to nie obrazisz jako ze na innych grupach
    czytalem kiedys Twoje ciekawe listy z ktorymi sie utozsamialem.
    Pzdr
    Tornad