  • 21. Data: 2009-08-08 16:35:08
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 6 Sie, 13:58, "Ivam" <f...@-...fm>
    wrote:
    > "wyprawa125" <w...@g...com> wrote in message

    b.googlegroups.com...

    > Ale wezmiecie jakies podstawowe narzedzia, kawalek drutu (przewodu), latki
    > do detek/szuwaks do opon, itp. ?
    >
    > --
    > pzdr:
    > Ivam

    To jest temat w którym liczyłbym na pomoc "starych wyjadaczy". Trasa
    jest tak długa, że do głowy przychodzi długa lista rzeczy, którą
    należałoby zabrać na wypadek awarii, ale niestety mamy duże
    ograniczenia pojemności naszych bagaży, więc trzeba zabrać absolutny
    must.
    To co mi przyszło do głowy:
    - zestaw narzędzi (gdyby trzebabyło pokręcić)
    - tire repair w sprayu
    - olej silnikowy
    - smar do łańcucha
    - bezpieczniki
    - żarówki

    Co jeszcze zabrać?

    http://wyprawa125.blogspot.com/

  • 22. Data: 2009-08-08 20:19:36
    Od: n...@s...com

    On Sat, 8 Aug 2009 09:35:08 -0700 (PDT), wyprawa125
    <w...@g...com> wrote:

    >To jest temat w którym liczyłbym na pomoc "starych wyjadaczy".

    http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=70

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-08-08 20:43:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 08 Aug 2009 22:19:36 +0200, osobnik zwany newrom
    wystukał:

    "Nie zapomnieć o motocyklach"
    bezcenne :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2009-08-08 20:51:29
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 8 Sie, 22:43, masti <g...@t...hell> wrote:
> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Dzięki to cenny link. Można by uściskać ludzi za podzielenie sią tą
    checklistą:-)

  • 25. Data: 2009-08-08 21:00:41
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    <n...@s...com> wrote in message
    > http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=70

    Tak na szybkiego - rzeczy, ktore mnie zdziwily:
    > Czesci i narzedzia Moduł CDI
    > Czesci i narzedzia Regler
    > Czesci i narzedzia Pompa elektryczna
    > Czesci i narzedzia Pompa paliwowa

    No powiedzmy... ale

    > Czesci i narzedzia Zestaw DynoJetów
    > Czesci i narzedzia Wał

    Po kiego grzyba wal i DJ?

    > Narzedzia nstd migomat
    > Narzedzia nstd przewod do dojenia krowy
    > Narzedzia nstd zegary do synchro

    Jaja sobie ktos robi, czy to na serio... jesli tak, to faktycznie gdzie to
    zapakowac? Bo czytalem na preclach, ze zegary do synchro to musza byc z
    rurki i deseczki i toto ma ze 2m dlugosci;)

    A do "wyprawa125":
    > - tire repair w sprayu

    Wez lepiej sprawdz czy masz detki w oponie... jak masz to mozesz skreslic z
    listy ten szuwaks - srednia szansa, ze zadziala... lepiej wez zestaw do
    latania detek, wentle, pompke.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 26. Data: 2009-08-09 10:34:49
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 8 Sie, 23:00, "Ivam" <f...@-...fm>
    wrote:
> [...]
    > listy ten szuwaks - srednia szansa, ze zadziala... lepiej wez zestaw do

    Dętki są, ale z tego co wynalazłem w necie sprawdzają się te środki
    (np. Motul) również w przypadku opon dętkowych (widziałem taki opis
    dotyczący starej Jawki). Zweryfkować to trudno, bo nikt kogo znam na
    własnej skórze tego rozwiązania nie przetestował.

  • 27. Data: 2009-08-09 12:52:53
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 9 Sie, 12:34, wyprawa125 <w...@g...com> wrote:
    > Dętki są, ale z tego co wynalazłem w necie sprawdzają się te środki
    > (np. Motul) również w przypadku opon dętkowych...

    Łatki na dętkach sprawdzają się na 100%. I po naprawie suniesz dalej,
    nie musisz szukać wulkanizatora. W tym bzyku wymiana zajmie wam
    godzinkę, tylko weź sensowne klucze do kół (e.w. zacisków), dobry
    zestaw naprawczy i dwie małe łyżki do opon. A - i pompkę :))

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 28. Data: 2009-08-09 12:56:54
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "wyprawa125" <w...@g...com> wrote in message
    r.googlegroups.com...
    > Dętki są, ale z tego co wynalazłem w necie sprawdzają się te środki
    > (np. Motul) również w przypadku opon dętkowych

    Srednio - po "naprawie" dotoczylem sie cale 10km, zanim powietrze zlecialo
    calkiem.

    > Zweryfkować to trudno, bo nikt kogo znam na
    > własnej skórze tego rozwiązania nie przetestował.

    W aucie - opona bezdetkowa - to super sprawa, ale w przypadku detki roznie z
    tym bywa. Prosta przyczyna - detka nie ma oplotu, ani wzmocnien i potrawi
    sie wyrwac znacznie wieksza dziura. A jak bedziesz mial mala dziurke, ktora
    zalejesz tym szuwaksem, to ciagle otwor moze sie powiekszac. Latka trzyma
    detke w danym miejscu, zeby juz dalej nie szlo.

    Podobna sprawa z latkami na ciuchy - jak zaszyjesz otwor to bedzie sie dalej
    targalo - jak obszyjesz wkolo i dopiero zszyjesz, to juz bedzie ok.

    A tak BTW - sprawdz czy latki na ciuchy z membrana sa bardzo drogie - dawno
    nie kupowalem. Jedziecie w tex'ach, wiec jak cokolwiek sie potarga
    (niekoniecznie podczas szlifu i niekoniecznie w waznym, dla ochrony,
    miejscu) nie naprawisz igla i nitka (no chyba, ze sie szew rozlecial) - sa
    specjalne latki, ktore sie nakleja.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 29. Data: 2009-08-09 17:38:59
    Od: n...@s...com

    On Sat, 8 Aug 2009 23:00:41 +0200, "Ivam"
    <f...@-...fm> wrote:

    >Tak na szybkiego - rzeczy, ktore mnie zdziwily:

    W afrykach czasami padaja.

    j/w

    j/w

    >Po kiego grzyba wal i DJ?

    Ta lista byla robiona na wyjazd w Himalaje, powyzej ilustam tys km
    trzeba dlubac gazniki bo w powietrzu jest malo tlenu.
    Pogrzem na czarnym forumie w dziale relacji, jest opisane jakie sa
    objawy.
    Wal to chyba podsmiechujki z kolegi ktoremu wal sie ukrecil w bojowej
    krowie (bmw). A moze nie, nie wiem.

    >Jaja sobie ktos robi, czy to na serio... jesli tak, to faktycznie gdzie to
    >zapakowac? Bo czytalem na preclach, ze zegary do synchro to musza byc z
    >rurki i deseczki i toto ma ze 2m dlugosci;)

    Mozna zwinac, rurka ma byc elastyczna ;>
    A migomat to tez chba nawiazanie do poprzedniej wyprawy :)

    >Wez lepiej sprawdz czy masz detki w oponie... jak masz to mozesz skreslic z
    >listy ten szuwaks - srednia szansa, ze zadziala... lepiej wez zestaw do
    >latania detek, wentle, pompke.

    i lyzki, oraz doswiadczenie. Znaczy co pary dni zdejmowac i zakladac
    detke. Za pierwszym razem bedzie mordega ;>

    pozdr
    newrom

  • 30. Data: 2009-08-09 19:40:48
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > To co mi przyszło do głowy:
    > - zestaw narzędzi (gdyby trzebabyło pokręcić)
    > - tire repair w sprayu

    zamiast sprayu wziąłbym raczej zestaw do kołkowania opon (tylko czy
    Manic ma opony bezdętkowe?)

    Vir

    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka