  • 1. Data: 2009-08-03 13:37:23
    Temat: [TECH]tuleje guowo metalowe
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Witam,
    potrzebuję tuleje gumowo-metalowe 4 szt te w których zamontowane są czpienie\śruby
    tylnej zębatki u mnie mają około 24mm zewnętrznej srednicy i 9mm w
    środku. Pytanie czy ktoś orientuje się jaki rozmiar jest w np: Honda XL 125-250,
    CB125 lub innych moto sprawa dość pilna. Niestety sprzedawcy nie maja
    pojęcia o rozmiarach tych tulei a oryginał nie do dostania. Prosze o konstruktywne
    odpowiedzi na temat dziękuję
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 2. Data: 2009-08-04 05:55:14
    Temat: Re: [TECH]tuleje guowo metalowe
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    mmaurycy pisze:
> [...]
    > Niestety sprzedawcy nie maja pojęcia o rozmiarach tych tulei a oryginał
    > nie do dostania. Prosze o konstruktywne odpowiedzi na temat dziękuję

    nikt nie pomoże?

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 3. Data: 2009-08-04 08:02:42
    Temat: Re: tuleje guowo metalowe
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Próbowałeś u dystrybutora SYM? We Wrocławiu pojazdy tej marki ma w
    ofercie np. Brados, na sciagacz.pl też ostatnio testowali jakiegoś
    SYM'a. Co do części z Hondy, to chyba warto spróbować zadzwonić i
    zapytać.

    Pozdrawiam,
    Rafał + BMW K1100RS

  • 4. Data: 2009-08-04 10:12:53
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl pisze:
> [...]
    > ofercie np. Brados, na sciagacz.pl też ostatnio testowali jakiegoś
    > SYM'a. Co do części z Hondy, to chyba warto spróbować zadzwonić i

    Witam,
    próbowałem w Hondzie niestety nie znają wymiarów bo te co mają w katalogach podobno
    to bzbury (tak twierdzi sprzedawca) no i dupa
    Dystrybutor nie ma części do tego motocykla :(

  • 5. Data: 2009-08-04 11:28:08
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > nikt nie pomoże?

    Nie :)
    --
    Jackare

    P.S.
    Daj sobie takie silentbloki dorobić

  • 6. Data: 2009-08-05 22:09:04
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Jackare pisze:

    > Nie :)
    Cześć Jacek,
    chętnie bym dał tylko gdzie mi to dorobią?

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy