  • 1. Data: 2009-08-04 07:20:06
    Temat: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    Troszkę sie pochwalę, ale temat jak najbardziej motocyklowy, więc
    chyba można:-) Od dłuższego czasu zbieraliśmy do wyruszenia w dłuższą
    trasę jednośladem. Pomysłów było wiele, ale po podpatrzeniu jak
    dzielnie pomykali na Dominikanie miłośnicy 125-ek i poznaniu kilku
    osób dla których te motorki były głównym pojazdem rodzinnym, czyli
    odpowiednikiem takiego Punto czy Seicento. Uznaliśmy, że małolitrażowe
    jest piękne, praktyczne i zasługuje na naszą sympatię. Co do tych
    moich samochodowych porównań to są one celowe, bo dominikańskie 125-ki
    nie ograniczały się do transportu dwóch osób i odrobiny bagaży. To są
    prawdziwe rodzinne krążowniki! :-) W niedzielne popołudnia całe
    familie ruszały na piknik nad oceanem i tak jechało sobie 3 czasem 4 a
    wcale nierzadko i 5 osób na jednym bajku:-) Nam też 125-ki pomogły
    zwiedzać wyspę i wtedy ostatecznie postanowiliśmy, że właśnie taki
    sprzęcik będzie nam za karocę przy następnej podróży zagranicznej:-)
    Zmierzymy się z trasą ponad 10 tys. kilometrów, ale dla nas to nie
    cyfry mają znaczenie a po prostu możliwość zobaczenia wielu ciekawych
    miejsc w niespiesznym tempie.
    Sczegóły naszej wyprawy znajdziecie na:

    http://wyprawa125.blogspot.com/

    Tam też już wkrótce zaczniemy relacjonować samą podróż.
    Trzymajcie za nas kciuki,
    Magda&Darek

  • 2. Data: 2009-08-04 09:38:08
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 4 Sie, 09:20, wyprawa125 <w...@g...com> wrote:
    > Sczegóły naszej wyprawy znajdziecie na:
    > http://wyprawa125.blogspot.com/
    > Tam też już wkrótce zaczniemy relacjonować samą podróż.

    Piękna wyprawa będzie. A z ciekawości: jak rozwiązujecie kwestię
    części zamiennych i eksploatacyjnych/opon/przeglądów i regulacji/
    napraw itp? Zabieracie ze sobą, czy będą dosyłane z Polszy czy macie
    źródła zaopatrzenia po drodze? Czy jedzie za wami barakowóz z
    wyposażeniem? :))

    --
    Nikanor

  • 3. Data: 2009-08-04 10:00:32
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    wyprawa125 wrote:
    > Sczegóły naszej wyprawy znajdziecie na:
    >
    > http://wyprawa125.blogspot.com/
    >
    > Tam też już wkrótce zaczniemy relacjonować samą podróż.
    > Trzymajcie za nas kciuki,
    > Magda&Darek

    Zacna wyprawa przez ciekawe tereny!
    Trzymam kciuki i zycze duzo cierpliwosci w stawianiu czola wschodniej
    biurokracji i powodzenia ze sprzetem.
    Ciekaw jestem jak sie zapakujecie z tym wszystkim :)

    pozdro
    Tmek

  • 4. Data: 2009-08-04 11:58:24
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 4 Sie, 11:38, Nikanor <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > napraw itp? Zabieracie ze sobą, czy będą dosyłane z Polszy czy macie
    > źródła zaopatrzenia po drodze? Czy jedzie za wami barakowóz z

    He, he barakowozu nie przewidujemy. Z tego co nam się udało ustalić to
    Manic jest całkiem solidnym sprzętem i liczymy na jego niezawodność.
    No, ale jeśli coś się jednak "sypnie" to będziemy działać na miejscu -
    tyle ile się da. Opcja ściągania części z Polski to zaleganie w jednym
    miejscu przez dłuższy czas i mamy nadzieję, że się taka przykra
    przygoda nie przytrafi - odpukać:-)

  • 5. Data: 2009-08-04 13:01:22
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Tam też już wkrótce zaczniemy relacjonować samą podróż.
    > Trzymajcie za nas kciuki,
    > Magda&Darek

    O żesz, trzymam kciuki, piękny plan. Przyznaję się bez bicia: też
    chciałem kupić Manica, ale stchórzyłem. Bałem się awaryjności i ogólnej
    tandety wykonania. Kupiłem 125-kę Hondy. Tym bardziej trzymam za Was
    kciuki, może można Wam gdzieś pomachać jak będziecie startować?

    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 6. Data: 2009-08-04 15:02:35
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 4 Sie, 15:01, Vir <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > kciuki, może można Wam gdzieś pomachać jak będziecie startować?
    >
    > Vir
    > Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

    Wkrótce, na blogu, podamy dokładny termin startu (na dzisiaj to
    powinno być coś w przedziale 20-25 sierpnia), będą tam zresztą
    opisywane, w miarę szczegółowo, ostatnie przygotowania do wyjazdu.
    Chcę zwłaszcza podzielić się doświadczeniami z bojów wizowych i
    papierkowych gdyby ktoś planował podoby trip w przyszłości - na pewno
    takie info może się przydać. Co do spotkania na trasie, to dostaliśmy
    kilka fajnych propozycji przejechania paru kilometrów w asyście innych
    nakręconych na motocykle:-) - sympatyczny to pomysł. Będziemy
    potwierdzać dokładną trasę przejazdu na bieżąco i jeśli ktoś znajdzie
    chwilkę żeby nas wesprzeć rykiem swojego sprzętu to zapraszamy:-)

  • 7. Data: 2009-08-04 15:28:43
    Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>

    czymam kciuki - pomysl doskonaly - ja bym jednak pojechal tym:

    http://www.bikez.ru/moto/honda_xr_125_2007.html

    przepraszam za marudzenie ;)

    szynszyll
    xtz750

  • 8. Data: 2009-08-04 19:15:46
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wyprawa125" :
    >Wkrótce, na blogu, podamy dokładny termin startu (na dzisiaj to
    >powinno być coś w przedziale 20-25 sierpnia), będą tam zresztą
    >opisywane, w miarę szczegółowo, ostatnie przygotowania do wyjazdu.

    Gratuluje pomyslu i trzymam kciuki :-)

    >Chcę zwłaszcza podzielić się doświadczeniami z bojów wizowych i

    Czytalem na blogu relacje i musze przyznac, ze w poznanskim konsulacie
    Federacji Rosyjskiej klimaty sa calkiem podobne (czyli jakies takie
    "zimnowojenne" ;-), ale wize tranzytowa otrzymalem bez problemu. Jechalem z
    Polski na Litwe przez Obwod Kaliningradzki i oczywiscie nie mialem zadnej
    wizy Litewskiej.

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 9. Data: 2009-08-04 19:41:08
    Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>

    o bozie...

    Magnes naprawde skonczyles na 'lodówce'? a tak dobrze sie zapowiadales ;)

    szynszyll
    xtz750

  • 10. Data: 2009-08-04 19:55:58
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 4 Sie, 21:15, "magnes" <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Pozdr.
    > magnes
    > fjs600, fes250, troche puzzli i 4 kola w

    No to jesteś farciarzem:-) Jako ciekawostkę powiem, że dla odmiany w
    Konsulacie w Gdańsku wiz tranzytowych przez obwód Kaliningradzki nie
    wydają w ogóle - czyli są konsekwentni: nie ma wiz krajów sąsiednich
    nie ma tranzytów:-)