  • 1. Data: 2009-08-03 10:54:26
    Temat: MMP w Poznaniu 28.08 - potrzebne informacje
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Czesc,
    Chcialbym sie wybrac na V runde MMP do Poznania, ale nie moge znalezc
    zadnych sensownych informacji o biletach i godzinach wyscigow. Czy ktos z
    Was moglby mnie poratowac? Jedyne co znanalzlem to informacja na scigaczu:
    http://www.scigacz.pl/V,runda,Mistrzostw,Polski,i,V,
    runda,Pucharu,Polski,2095x28.sierpien.2009.1328,kat,
    mmp.html
    Na stronach automobilklubu tez brakuje informacji.

    Gdzie moglbym sie dowiedziec ile kosztuja bilety i w jakich godzinach beda
    poszczegolne wyscigi?

    Z gory dzieki.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2009-08-03 12:15:23
    Temat: Re: MMP w Poznaniu 28.08 - potrzebne informacje
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał(a):

    > Gdzie moglbym sie dowiedziec ile kosztuja bilety i w jakich godzinach beda
    > poszczegolne wyscigi?

    Szczegółowy harmonogram jest podawany na około 2 tygodnie przed terminem, a
    biletów to chyba nie ma, możliwe że płaci sie jedynie za wjazd na tor ...

    --
    Pozdro, Rafael
    Szerszeń

  • 3. Data: 2009-08-03 12:22:47
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 3 Aug 2009 12:15:23 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Rafael
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Szczegółowy harmonogram jest podawany na około 2 tygodnie przed terminem, a
    > biletów to chyba nie ma, możliwe że płaci sie jedynie za wjazd na tor ...

    A jak wyglada zajmowanie miejsc? Mozna sie swobodnie podczas calej
    imprezy przemieszczac pomiedzy sektorami?

  • 4. Data: 2009-08-03 16:13:09
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > A jak wyglada zajmowanie miejsc? Mozna sie swobodnie podczas calej
    > imprezy przemieszczac pomiedzy sektorami?

    Jakimi sektorami? Jakie miejsca? Ten komunistyczny obiekt raczej nigdy sie
    ich nie doczeka... ukłony dla AW. Wjazd autem 30pln (nie polecam bo w
    niedziele jest giełda i korki ze hej. Motocyklem 15pln. Parking jest jednen
    przy "depo". Ogolnie przemieszczac sie mozesz, pod warunkiem ze masz duzo
    sily w nogach, bo odleglosci spore. A jak juz znajdziez miejsce z ktorego
    chcesz ogladac to nie masz na czym usiasc, a w ogladaniu przeszkadza Ci
    wszedobylska siatka...
    Ja jezdze jak wybitnie sie nudze, albo sluzbowo.
    No i nie mozna tego nazwac obserwowaniem wysciugu, a raczej bywaniem na
    wyscigach, bo z nikad nie widac calego toru. Nie ma telebimu, ktoru by
    cokolwiek pokazywal, no bo nie ma kto pokazac... :D
    Zdecydowanie wole wybrac sie na zuzel (choc samego mnie to dziwi)

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500
    Poznań