  • 1. Data: 2009-08-04 06:41:35
    Temat: Chyba mozna juz kupowac trjumfy
    Od: saj <z...@g...com>

    Chcialem powiedziec, ze chyba juz mozna kupowac, bo jak sie zepsuje,
    to jest komu naprawic. Niektorzy wiedza, niektorzy nie wiedza, ale
    niebieskie ST sprawialo glownie problemy.

    Szukalem jakiegos serwisu i znalazlem przypadkiem w sieci:

    http://www.powerproject.pl

    mieszcza sie przy Modlinskiej w DC.

    Chlopaki w szczegolnosci zdecydowanie ogarniaja temat komputerow, map
    zaplonow etc. Do tego, jakies dwa miesiace temu dostali autoryzacje od
    trjumfa -> maja wszelkie niezbedne narzedzia, komputer diagnostyczny.

    A co w gruncie rzeczy najwazniejsze: im sie chce. Cos, z czym walka
    trwala od zeszlego roku zajelo im jakies trzy dni. i nie musialem sie
    umawiac na za miesiac, tylko na ten sam dzien. I od razu sie za ten
    motocykl zabrali. Co mnie rozbroilo: dzis, czyli po jakichs dwoch
    tygodniach od odebrania moto, dostalem rano telefon z pytaniem, czy
    wszystko z moto w porzadku.

    Ogolnie to jestem bardzo zadowolony i polecam.

    Na marginesie:
    cale miejsce wyglada dosc imponujaco, bo jest niejako chyba filią VTG,
    czyli gosci co fury tuninguja. Hamownia, corvetty, chromowane
    sprezarki wystajace na pol metra z maski etc. Dzieki temu chyba maja
    spore wsparcie merytoryczne, bo to powazna firma w sumie jest. Do tego
    w samym warsztacie motocyklowym pewne wrazenie robi liczba butli nitro
    pod sciana.

  • 2. Data: 2009-08-04 06:55:35
    Temat: Re: Chyba mozna juz kupowac trjumfy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Sie, 08:41, saj <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > spore wsparcie merytoryczne, bo to powazna firma w sumie jest. Do tego
    > w samym warsztacie motocyklowym pewne wrazenie robi liczba butli nitro

    Nie pitol o butlach ino pisz co było zdupcone w tym motórze :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 3. Data: 2009-08-04 07:44:29
    Od: saj <z...@g...com>

    On 4 Sie, 08:55, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    Tego Ciniepowiem, bo nie wiem. Najprawdopodobniej czeba go po prostu
    umiec wyregulowac: miec do tego narzedzia i umiec sie nimi posluzyc.
    Do tego wymagane troche wiedzy z zakresu komputerologii i
    wtryskologii.

  • 4. Data: 2009-08-04 08:09:52
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 4 Sie, 08:41, saj <z...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Ogolnie to jestem bardzo zadowolony i polecam.
    >
    > cale miejsce wyglada dosc imponujaco, bo jest niejako chyba filią VTG,

    Z całysz szacunkiem, ale siakieś to przesłodzone to baaardzo.

    Pisałeś gdzieś wcześniej o problemach z tym moto? Radziłeś się, gdzie
    można naprawić tak skomplikowane (jakie?) uszkodzzenie? Czy po prostu
    teraz tak raptem postanowiłeś się podzielić entuzjazmem? Nie, że się
    czepiam, ale ostatnio na usenecie trochę za dużo speców od marketingu,
    więc jeśli się pomyliłem to soooorry. Powodzenia!

    pzdr
    WITO

  • 5. Data: 2009-08-04 08:19:28
    Od: n...@s...com

    On Tue, 4 Aug 2009 01:09:52 -0700 (PDT), WITO <w...@g...com>
    wrote:

    >czepiam, ale ostatnio na usenecie trochę za dużo speców od marketingu,
    >więc jeśli się pomyliłem to soooorry. Powodzenia!

    Zapewniam Cie ze to nie jest spec od marketingu.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-08-04 08:41:04
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-04 10:19:28 +0200, n...@s...com said:

    > Zapewniam Cie ze to nie jest spec od marketingu.

    Ta jest. Sam widziałem fragmenty walki z padaką, o reszcie słuchałem i
    nie było letko. Zresztą poklikanie w Guglu powinno dać jakieś efekty,
    bo na ile mnie kulawa pamięć nie zwodzi, było i tutaj o tym.

    Saj - z tego co piszesz, to faktycznie mamy nowe, warte polecenia
    miejsce na motocyklowej mapie Wawy, bo skomplemenciłeś ich na cacy ;-)
    Oby tylko się nie zepsuli pod nawałem pracy.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-08-04 09:14:16
    Od: <t...@p...pl>

    saj <z...@g...com> napisał(a):
    > Niektorzy wiedza, niektorzy nie wiedza, ale
    > niebieskie ST sprawialo glownie problemy.

    Wiedza, wiedza...:)
    Sajgon z nieba mi spadles z ta informacja - wlasnie wczoraj bylem u Michala
    w NDM i mowil, zeby szukuac kontaktu z Toba i z Kefirem bo z moja maszyna
    juz technicznie wysztko w porzadku ale od strony ustawien kompa to w
    okolicach Wawy Wy dwaj podobno jestescie juz najwiekszymi specami :)
    Postaram sie umowic z nimi na ten tydzien i dam znac jak sobie poradzili.
    Objawy mam podobne do Twoich (z tego co pamietam):
    - gasniecie na wolnych obrotach,
    - krztuszenie sie przy naglym przyspieszaniu,
    - szarpanie w srednim i niskim zakresie obrotow.

    Kristofforo

    -- Orange Rims Speed Triple--

  • 8. Data: 2009-08-04 09:14:31
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    saj wrote:
> [...]
    > niebieskie ST sprawialo glownie problemy.
    >
    > Szukalem jakiegos serwisu i znalazlem przypadkiem w sieci:

    tajest
    nawet sie chwala ze siakes jazdy testowe w najblizszym czasie planuja
    Nie pamietam kiedy bo mi tylko reklama na ten temat mignela jak
    przejezdzalem

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 9. Data: 2009-08-04 09:15:10
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 4 Sie, 10:41, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Ta jest. Sam widziałem fragmenty walki z padaką, o reszcie słuchałem i
    > nie było letko. Zresztą poklikanie w Guglu powinno dać jakieś efekty,

    Pójdę się biczować za niesłusznie rzucone oskarżenie (hlast, hlast -
    słychać w tle).

    Sorry Saj.

    pzdr
    WITO

  • 10. Data: 2009-08-04 09:47:16
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    >Użytkownik "saj" napisał w wiadomości ...

    >Chcialem powiedziec, ze chyba juz mozna >kupowac,bojak sie zepsuje,
    >to jest komu naprawic. Niektorzy wiedza, niektorzy nie >wiedza, ale
    >niebieskie ST sprawialo glownie problemy.

    Ale kupowac nowe ? tzn ze ASO trimph-a sa wszystkie do bani ?

    Mnie to interesuje bo o maly wlos nie kupilem w 2007
    st-ka zamiast gutka.

    W zeszlym roku u siebie w miescie spotkalem goscia ktory kupil st-ka i mowil
    na serwis smiga do wroclawia.

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100