  • 1. Data: 2009-08-04 07:54:56
    Temat: Namiary na noclegi w Bratysławie, okolicach Brna oraz Jicin'a
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Może ktoś ma doświadczenie w korzystaniu z schronisk/moteli i pól
    namiotowych w wymienionych miejscach. Wyprawa na motocyklu, więc
    miejsca z parkingiem preferowane ;). W Czechach nie chodzi ściśle o
    Jicin, lecz dowolne miejsce w centrum Czeskiego Raju dogodne do
    założenia bazy wypadowej na okolice.

    Pozdrawiam,
    Rafał + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone ;)

  • 2. Data: 2009-08-05 06:50:23
    Od: rfk <r...@g...com>

    On 4 Sie, 09:54, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> wrote:
    > Witam !
    > Może ktoś ma doświadczenie w korzystaniu z schronisk/moteli

    Jezdzilem po Czechach i Słowacji wiele razy i w _każdej_ wiekszej
    wiosce jest Hostel/Penzion czy jakiś tani hotelik. Zero stresu. Na
    parterze obowiązkowo knajpa, smazeny syr, hranokly i tatarska omacka.
    Napitki wiadomo ;)

    A jak starczy Wam sil, to skoczcie do Ceskiego Krumlova. Bajka.

    Pozdr,

    --
    rfk @ FJR1300A'03
    WOT zone

  • 3. Data: 2009-08-05 07:04:16
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    .googlegroups.com...
    <r...@g...com> wrote:

    > Jezdzilem po Czechach i Słowacji wiele razy i w _każdej_ wiekszej
    > wiosce jest Hostel/Penzion czy jakiś tani hotelik. Zero stresu.

    Jadac na Moto GP do Brna w zeszlym roku spedzilismy upojne 3 godziny
    szukajac noclegu po drodze. Znalezlismy pare hotelikow po 60-80 Ojro za
    "pokoik" oraz noclegownie nie istniejace, znaczy, istniejace tylko na
    drogowskazach. Ogolnie to nie wszedzie w CZ/SK jest lekko, niektorzy bp nie
    chca gadac pozniejszym wieczorem - trzeba szukac jeszcze "za dnia". Na
    Slowacji nieco latwiej, choc teraz drogo.

    > Na
    > parterze obowiązkowo knajpa, smazeny syr, hranokly i tatarska omacka.
    > Napitki wiadomo ;)

    A maja tez vyprazeny syr? Jakie napitki polecasz?

    > A jak starczy Wam sil, to skoczcie do Ceskiego Krumlova. Bajka.

    Napisz o tem cos wiency. Nie kazdy lubi bajki wiec rekomendacja moze nie
    trafic do wlasciwego odbiorcy ;)

  • 4. Data: 2009-08-05 08:41:25
    Od: rfk <r...@g...com>

    On 5 Sie, 09:04, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Jadac na Moto GP do Brna w zeszlym roku spedzilismy upojne 3 godziny
    > szukajac noclegu po drodze.

    W czasie motoGP faktycznie jest trudno (tez tego doswiadczylem -
    nocleg 50 km od toru, i tak bylo ciezko na 3 miechy przed impreza).
    Ale poza tym naprawde nigdy nie szukalem noclegu dluzej niz 20 minut.

    > Napisz o tem cos wiency. Nie kazdy lubi bajki wiec rekomendacja moze nie
    > trafic do wlasciwego odbiorcy ;)

    http://tinyurl.com/ls3a96
    http://przewodnik.onet.pl/1231,1823,1084807,esk_krum
    lov,artykul.html