  • Data: 2012-12-17 13:20:44
    Temat: Re: wykrywanie substrancji lotnych (nie dla wrażliwych)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:kan0ld$3cu$1@node2.news.atman.pl...

    > a nie pomyślałeś, ze to może być kwestia Waszej wykształconej tolerancji
    > na "wyziewy" z Waszego żarcia?
    > może po prostu jesteście na to juz uodpornieni, przyzwyczajeni ...

    Nie, nie jest to "wykształcona tolerancja".
    Pies jadł osobno przygotowane żarcie, bez żadnych sztucznych dodatków,
    dlatego "nasze".

    > tak, jak mówi stare przysłowie "polaczków": sukces jest jak bąk - własny
    > nie śmierdzi...
    > ;-)

    Jestem "polaczkiem"? Mówisz mi to wprost, czy eufemistycznie sugerujesz?
    Rozwiej moje wątpliwości proszę, nie chciałbym bowiem źle zrozumieć, co
    piszesz, żeby nie obrosło to w niepotrzebne nieporozumienia.