  • Data: 2012-12-18 20:08:44
    Temat: Re: wykrywanie substrancji lotnych (n ie dla wrażliwych)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman napisał:

    > No, aż taki bezobsługowy nie jest. Jak wracam do domu zazwyczaj koło
    > północy, to łazi za mną i drze ryja, i zamknie się dopiero jak wezmę
    > kreaturę na ręce i będę nosił tak z 10 minut, oczywiście kotka drapiąc,
    > głaszcząc itp pieszczoty.

    Sprawę noszenia można sobie ułatwić wydając jedyne $16.49:

    http://gillinc.blogspot.com/uploaded_images/cat-carr
    ier-741595.jpg

    > A nie mogę tego nie zrobić, bo będzie darła tego ryja (to ona), żona
    > się obudzi, zaczynają się pretensje, i nakręcia spirala nienawiści :)
    > Więc muszę nosić. I nie jest to jedyny terror koci.

    Patrząc na poprzedni link, można przypuszczać, że ona (żona) też może
    być z nabytku zadowolona.

    > A co do wychodzenia z domu to jak człowiek rano teoretycznie rozważa
    > wstanięcie, to ta bestia przychodzi, włazi pod kołdrę, poloży łapy na
    > ramieniu, i robi "MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"
    > i to jeszcze bardziej demotywuje od wstania. Jak tu żyć ?

    No właśnie, ledwie człowiek zacznie coś rozważać teoretycznie, a kot
    już w praktyce realizuje najwłaściwsze rozwiązanie problemu.

    --
    Jarek