  • Data: 2012-12-18 21:22:18
    Temat: Re: wykrywanie substrancji lotnych (nie dla wrażliwych)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:kapdrv$cn4$1@node2.news.atman.pl...

    > nie, nie!
    > nie bierz tego do siebie - nie atakuje Cię personalnie, ani w ogóle
    > kogokolwiek.

    Spoko. Zapytałem tak, bo miewam czasem trudności w rozpoznaniu intencji
    piszącego, a wiem, jak niesympatycznie może obrócić się pyskówka, jeśli ją
    sie zbyt szybko zainicjuje. Tutaj taki problem nastąpił, stąd moje b.
    konkretne pytanie, z racji swej surowości dość mrocznie wyglądające.

    > przytoczyłem tylko "przysłowie" dobitnie obnażające jedną z naszych
    > narodowych przywar.
    > skojarzenie oczywiście bardzo odległe - na poziomie "bąka"...

    No właśnie, diabeł w szczegółach...

    > Twoja wypowiedź nie sugeruje niczego niepokojącego i nie mam do niej
    > żadnych uwag

    OK. Wyjaśniłbym szerzej, ale tu nie miejsce na to, lepiej przy browarku
    jakim jak się okazja trafi. Nigdy nie wiadomo, kto lurkuje... A tu - jednak
    się okazuje, że wszystko jest OK. Skrótowo - wkręcono mnie kilka razy w
    podobnych układach i nie było to przyjemne. Reszta przy piwku :)