  • Data: 2012-12-18 18:10:39
    Temat: Re: wykrywanie substrancji lotnych (n ie dla wrażliwych)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może być o tyle złożona sprawa, że czujniki tioli alifatycznych mogą
    > reagować słabiej, lub wcale, na tiole aromatyczne. Jeślibyś już
    > koniecznie chciał iść w tym kierunku, to pomęcz producenta takiego
    > czujnika o wykresy charakterystyk dla różnych substancji wzorcowych.

    no i to już niestety chyba zaczyna być przerost formy nad treścią :)

    > A masz możliwość podłączenia się z wentylacją bezpośrednio w pobliżu
    > kuwety? Wtedy wystarczy znacznie słabszy ciąg mniejszego wentylatora
    > (typu 120-140mm jak w pc, i na niskich obrotach), a smrodek nie będzie
    > rozchodził się po całym pomieszczeniu. Nawet jeśli będzie włączał się
    > profilaktycznie po każdej wizycie zwierzaka, to ani to energochłonne,
    > ani hałasu nie produkuje.

    No nie za bardzo, przynajmniej do najbliższego remontu.
    Bo, w sumie pomysł jest bardzo dobry, tyle, że wyciąg jest pod sufitem,
    i to nad drzwiami, więc trzebaby dać rurę o śednicy odkurzaczowiej
    pewnie mniej więcej, ale jakoś w ścianie, bo tak na wierzchu, no to
    będzie cokolwiek dziwnie.

    Gdyby to dać jakoś w ścianę, czy coś, to by było rozwiązanie idealne,
    ponieważ wyciąg ogólny co prawda wciąga świeże powietrze przez kratkę w
    drzwiach, ale jednak też powoduje unoszenie atmosfery z kuwety do góry.
    A tak, to sprawa kończyłaby się przy podłodze.

    No, ale to jak ten remont większy będzie, to wtedy :)

    > Ciesz się że kot jako zwierzak wc-samoobsługowy, nie skomle i nie
    > wyciąga na dwór o 5:30 ;)))

    No, aż taki bezobsługowy nie jest. Jak wracam do domu zazwyczaj koło
    północy, to łazi za mną i drze ryja, i zamknie się dopiero jak wezmę
    kreaturę na ręce i będę nosił tak z 10 minut, oczywiście kotka drapiąc,
    głaszcząc itp pieszczoty.
    A nie mogę tego nie zrobić, bo będzie darła tego ryja (to ona), żona się
    obudzi, zaczynają się pretensje, i nakręcia spirala nienawiści :)
    Więc muszę nosić. I nie jest to jedyny terror koci.

    A co do wychodzenia z domu to jak człowiek rano teoretycznie rozważa
    wstanięcie, to ta bestia przychodzi, włazi pod kołdrę, poloży łapy na
    ramieniu, i robi "MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"
    i to jeszcze bardziej demotywuje od wstania. Jak tu żyć ?