  • Data: 2012-12-18 10:43:27
    Temat: Re: wykrywanie substrancji lotnych (nie dla wrażliwych)
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem "polaczkiem"? Mówisz mi to wprost, czy eufemistycznie sugerujesz?
    > Rozwiej moje wątpliwości proszę, nie chciałbym bowiem źle zrozumieć, co
    > piszesz, żeby nie obrosło to w niepotrzebne nieporozumienia.

    nie, nie!
    nie bierz tego do siebie - nie atakuje Cię personalnie, ani w ogóle
    kogokolwiek.
    przytoczyłem tylko "przysłowie" dobitnie obnażające jedną z naszych
    narodowych przywar.
    skojarzenie oczywiście bardzo odległe - na poziomie "bąka"...

    Twoja wypowiedź nie sugeruje niczego niepokojącego i nie mam do niej żadnych
    uwag

    pozdrawiam