  • Data: 2012-12-18 00:46:01
    Temat: Re: wykrywanie substrancji lotnych (nie dla wrażliwych)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem po co Ci to ;) Klocek jak klocek, nie pachnie fiolkami zupelnie
    > jak klocek homo sapiens sapiens. Jak kotek zakopuje to moze jakis lepszy
    > zwirek? Kupka smiedzi tylko chwile w mojej kuwecie. Znacznie gorszy jest

    Widać kot kotu nierówny. Mój syjam nowego typu (może to ten typ ? :)
    niestety jak srunie, to jest to ewidentnie wyczuwalne i to długi czas.
    Na pewno zbyt długi niż jest to akceptowalne...

    Zmiana diety nie wchodzi w grę, bo toto żre tylko coś tam dla "kotów
    wybrednych" (kuśwa), a i to robi łaskę czasem. Zresztą , w ogóle
    przeważnie robi łaskę, w każdej sprawie :)
    Zresztą, ja się tym staram mało zajmować, bo kota karmi żona,
    sprząta po kocie żona (już wiadomo kto nalegał na zakup kota :).

    Więc kupa jak leży, to śmierdzi i trzeba wentylować, jak człowiek chce
    tam wejść bez narażania życia. Żaden żwirek tego nie załatwia, mimo
    wszelkich prób. Jeszcze chyba najlepszy był silikonowy, ale też bez
    rewelacji, a cena niekorzystna...

    Kuwety fikuśne raczej nie wchodzą w grę, bo tam ciasno jest, i to by
    koleżance małżonce utrudniało bieżącą pracę z kocim piaskiem.

    Oczywiście, najlepsza byłaby automatyczna kuweta z własną wentylacją i
    zamkniętym obiegiem, ale jakoś nie mogę zrealizować tego pomysłu :)
    Może kiedyś - taki kombajn z nierdzewki, z automatycznym oczyszczaniem i
    suszeniem :)

    Ponieważ i tak chcę zrobić ten automat świetlno/wentylatorowy, to
    pomyślałem, że gdyby jakimś czujnikiem wyłapywać smrodek, to by to
    niewielkim nakładem zwiększyło funkcjonalność.

    Bo - przypominam, w przypadku kociej kupy nie załatwia sprawy
    wentylowanie przez jakiś czas, no bo przecież on tego nie spuszczam,
    więc po ustaniu wentylowania zacznie walić znowu.

    No ale oczywiście, nie będę walczył z tym problemem za wszelką cenę :)