eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym? › Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
  • Data: 2016-05-14 18:38:02
    Temat: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Od: Mateusz Viste <mateusz.viste@localhost> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/05/2016 16:37, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Myślę, że jednak nie. Zapotrzebowanie na poziomie przyzerowym, więc
    > nie ma sensu brać się za takie rzeczy.

    A właśnie nie do końca tak jest - bardzo się zdziwiłem jak zobaczyłem
    ile takich "konwerterów" MDA->VGA chodzi po ebayu. Z tym, że
    kierunkowość mocno przemysłowa, wygląda na to że wszelakie tokarki CNC i
    inne podobne miały/mają monitorki zgodne z MDA. Z tym że jak pisałem
    wcześniej - te konwertery to jakaś magia która robi tysiąc rzeczy, no i
    cena też "przemysłowa".

    > Teoria może być bardzo różna od praktyki. Udawało mi się sterować
    > monitorem przy wyższych częstotliwościach niż dokumentacja podaje,
    > przy niższych też może się udać. Monitor to stwór analogowy, wiele
    > zależy od modelu, im starszy, tym lepszy.

    Na pewno warto wybadać temat - gdyby faktycznie któryś z moich monitorów
    był w stanie to łyknąć, to sprawa załatwiona.

    Swoją drogą, wracając do pierwotnego pytania - jak takie problemy (w
    sensie - konwersja obrazu z jednego formatu na inny) rozwiązuje się
    "poprawnie"?

    Mateusz