eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
  • Data: 2016-05-15 00:30:17
    Temat: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Od: Mateusz Viste <mateusz@localhost> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 May 2016 21:25:45 +0200, janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Tak, to jest to czego potrzebujesz

    http://allegro.pl/cga-ega-yuv-do-vga-video-konwerter
    -do-gier-i617546657
    3.html
    > mimo że nie ma w specyfikacji to może obsłużyć też MDA,
    > sam tak też przerabiałem pewną maszynę na nowy monitor,

    Te boardy już widziałem - ale czy faktycznie obsługuje to MDA?
    Przejrzałem mnóstwo aukcji z tymi konwerterami, ale nigdy nie
    podają MDA, uznałem więc że to pewnie wynalazek działający z 15 KHz
    (CGA,  EGA), ale z 18 KHz już nie... (MDA).
    Czy maszyna którą przerabiałeś była oparta właśnie na MDA? Jeśli
    może to zadziałać, to w tych pieniądzach nie ma sensu czegokolwiek
    rzeźbić samemu :)

    Mateusz