eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym? › Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
  • Data: 2016-05-14 21:25:45
    Temat: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-14 o 13:12, Mateusz Viste pisze:
    > Witam grupę,
    >
    > Jest sobie pradawny komputer z wyjściem MDA. Monitor już lata temu się
    > ze mną pożegnał, więc leży sobie beżowe pudło i smutno na mnie patrzy.
    > Bardzo chciałbym podłączyć ten komputer do zwykłego ekranu (VGA, HDMI,
    > czy cokolwiek "nowego"), i zastanawiam się nad tym jak podejść do sprawy...
    >
    > Czy ktoś przerabiał temat?
    Tak, to jest to czego potrzebujesz
    http://allegro.pl/cga-ega-yuv-do-vga-video-konwerter
    -do-gier-i6175466573.html

    aukcja nie moja, u Chińczyka to samo kupisz taniej,
    mimo że nie ma w specyfikacji to może obsłużyć też MDA,
    sam tak też przerabiałem pewną maszynę na nowy monitor,
    w komplecie dostaniesz wtyk z sześcioma przewodami, dwa masz od
    odchlania H,V, masa i trzy od koloru które łączysz razem i podpinasz do
    wideo. Za gniazdem masz trzy potencjometry na których możesz
    uregulować sobie amplitudę wideo.
    Za pomocą czterech przycisków masz menu w którym ustawisz parametry.

    --
    Pozdr

    Janusz_K