eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowawydaje mi się, ze nie istnieje ale jakoś mentalnie sobie z tym nie radzę:)Re: wydaje mi si?, ze nie istnieje ale jako? mentalnie sobie z tym nie radz?:)
  • Data: 2009-10-25 23:51:17
    Temat: Re: wydaje mi si?, ze nie istnieje ale jako? mentalnie sobie z tym nie radz?:)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-25, Andrzej Popowski <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Mogą być też takie:
    > http://www.roundshot.ch/xml_1/internet/de/applicatio
    n/d438/d925/f934.cfm

    To jest mniej więcej stan produkcji masowej na dzisiaj, czyli system
    cyfrowy odpowiadający filmowi 120 i pochodnym.

    > http://www.betterlight.com/products4X5.html

    Ten zaś nie ustępuje za bardzo rozdzielczością dobremu negatywowi 4x5
    ale to jest w sumie przecież skaner ze wszystkimi wynikającymi z tego
    ograniczeniami.

    Mimo wszystko podejrzewam, że trochę potrwa aż na rynku pojawią się
    matryce oferujące podobną liczbę detali co materiały analogowe. Nie
    wiem, czy nie będzie do tego potrzebny jakiś spektakularny przełom
    technologiczny bo powiększanie rozmiaru matryc jest tu zbyt kosztowne a
    dalsze zwiększanie ich rozdzielczości (stopnia upakowania sensorów) może
    być przy obecnym stanie technologii niewykonalne.

    --
    Marcin