  • 31. Data: 2012-01-17 15:06:30
    Temat: Re: wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    news:4f14d883$0$32115$c3e8da3$b372d686@news.astraweb
    .com...

    > Nie znam nikogo, czyje nazwisko lub imię zaczynało się na wykrzyknik,
    > dlatego w żadnym moim telefonie ten problem nie wystąpił.

    To zobacz co się stanie jak nazwiesz plik w systemie od wykrzynika i
    potem posortuj wg nazw.
    Trudno że masz wąskie horyzonty myślowe, nic na to nie poradzę.

  • 32. Data: 2012-01-17 16:43:51
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> napisał:

    > To zobacz co się stanie jak nazwiesz plik w systemie od wykrzynika i potem
    > posortuj wg nazw.
    > Trudno że masz wąskie horyzonty myślowe, nic na to nie poradzę.

    A jak bardzo trzeba mieć wąskie horyzonty, żeby płakać nad wykrzyknikiem przy
    imieniu Iwona, skoro w e52 można konkretnie do niej (Iwony) zacząć pisać smsa po
    naciśnięciu 2 klawiszy. No tak, ale to trzeba jeszcze posiadać ostatnio bardzo
    rzadko spotykaną właściwość - myślenie.

  • 33. Data: 2012-01-17 17:47:07
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (Iwony) zacząć pisać smsa po naciśnięciu 2 klawiszy. No tak, ale to
    > trzeba jeszcze posiadać ostatnio bardzo rzadko spotykaną właściwość -

    To urządzenie ma służyć człowieka, a nie człowiek dopasowywać się do
    urządzenia. Jeśli tego nie pojmujesz, to żyj sobie dalej w swoim
    matriksie.

  • 34. Data: 2012-01-17 19:15:08
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> napisał:

    > To urządzenie ma służyć człowieka

    Kali mówić polski?

    > a nie człowiek dopasowywać się do urządzenia.

    Akurat to ja sobie dopasowuję telefon tak, żebym zaczął pisać smsa po dwóch
    kliknięciach. Bez użycia wieśniackich wykrzykników i bez płaczu na grupie.
    Kapishi?

  • 35. Data: 2012-01-17 20:49:13
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > Kali mówić polski?

    kali myśleć o czymś innym przy wpisywać ;)

    Pochwal się modelem telefonu

  • 36. Data: 2012-01-17 23:43:02
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Disappointed E52 owner (d...@e...com)
    in news:jf42k0$mdj$1@usenet.news.interia.pl

    > Ta paczka to oficjalny dodatek? Kiedyś tego nie było i musiałem kiedyś
    > zainstalować Office 2007 by otwierać docx,

    Tak, oficjalny. Nie chce mi się szukać linku, ale mam na dysku - plik
    28999608 B.
    Myślę, że zawsze było.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 37. Data: 2012-01-18 00:43:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Piotr Karocki <p...@i...org> wrote:
    > Ta... Akurat...
    >
    > Menu zwykle to myslenie Arystotelesa - grupowanie w kolejne poziomy
    > abstrakcji.

    Jakiego arystotelesa? Jakiej abstrakcji?
    Wstążka to też po prostu grupowanie. Ino znacznie mądrzejsze, wygodniejsze
    przejrzyste niżzagracone menu i nieczytelne toolbary. Tysiąc-pincet funkcji
    się już po prostu przestało mieścić w trywialnych listach rozwijanych i
    smutnych rządkach ikon. Zrobił się burdel w którym ciężko cokolwiek znaleźć.

    > Ciagle jest obecne w nauce, jednak jest coraz bardziej
    > odległe od myœlenia przeciętnego człowieka, coraz mniej zrozumiałe
    > dla ludzi kultury szybko zmiennych obrazków.

    Nie wis casem. Jakąż to ideologię sobie potrafią dorobić linuksiarze do
    swoich przedpotowych GUI lub ich kompletnego braku. Używanie czarnobiałego
    terminala nikogo mądrzejszym nie czyni. Kurczowe trzymanie się
    przestarzałych rozwiązań też umysłu nie rozwija.

  • 38. Data: 2012-01-18 00:45:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    .com...

    > To zobacz co się stanie jak nazwiesz plik w systemie od wykrzynika i

    Ale po co? W polskim języku wykrzykniki stawia się na końcu.

  • 39. Data: 2012-01-18 12:05:48
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
    > Wstażka to też po prostu grupowanie. Ino znacznie madrzejsze,
    > wygodniejsze przejrzyste niżzagracone menu i nieczytelne toolbary.
    Ta... tyle tylko ze:
    a) Word wygral z konkurencja dzieki wprowadzeniu styli - czyli "najpierw
    pomysl co chcesz napisac, potem pisz". Ulatwianie omijania myslenia PRZED
    napisaniem nie jest dobrym pomyslem...
    b) toolbar moglem sobie stworzyc jaki chcialem - sam; wybierajac to co jest
    mi potrzebne
    c) toolbar + menu nie zajmowalo tak duzo ekranu (tak, wiem, nawet
    wprowadzili funkcje ukrywania ribbon by nie przeszkadzalo)
    d) skoro jest tak dobrze, to czemu powstaje tyle konkurencyjnych, PLATNYCH,
    dodatkow dodajacych maly ribbon odpowiadajacy poprzednim menu?
    e) i jak rozumiem twierdzisz, ze autorzy cytowanego raportu KLAMIA.

    > Nie wis casem. Jakaż to ideologię sobie potrafia dorobić linuksiarze
    > do swoich przedpotowych GUI lub ich kompletnego braku.
    Przykro mi ze Cie zawiode - Linuxa nie uzywam.

  • 40. Data: 2012-01-18 16:31:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-16 15:57, Disappointed E52 owner pisze:
    > Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości

    > Zapewne jesteś też jednym z tych, co dostawali orgazmu na wstążki w
    > nowym Office Microsoftu.

    Jesli kumaty user, wowczas doinstalowywuje skladnik, ktory ma menu oraz
    uklad toolbara jak w Office 2003

    --
    pozdr
    Adam (AL)