  • 1. Data: 2012-01-15 19:01:23
    Temat: laptop i Nokia jako modem
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    xpsp3;
    soft Nokia PC Suite zainstalowany standardowo;

    po podlaczeniu nokii, w managerze urzadzen, jest zółte kółko tam, gdzie
    nokia winna sie podlaczyc _takze_ jako modem, a zapowiedzią, że nie podlaczy
    sie jako modem jest ten oto komunikat już podczas podlaczania nokii:

    http://i.imgur.com/nMhUG.jpg

    Pomimo powyzszego para nokia-NPS wspolpracuje OK (wiadomosci, kontakty,
    backupy wszelakie, etc).

    Jak to poprawic?

  • 2. Data: 2012-01-16 13:33:48
    Temat: Re: laptop i Nokia jako modem
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-15 20:01, 1634Racine pisze:

    > Jak to poprawic?

    Zainstalowac sterownik modemu ?

  • 3. Data: 2012-01-16 15:08:25
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zainstalowac sterownik modemu ?

    Tylko tym razem poprawny.

  • 4. Data: 2012-01-16 15:17:11
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podlaczania nokii:
    >
    > http://i.imgur.com/nMhUG.jpg
    >
    > Pomimo powyzszego para nokia-NPS wspolpracuje OK (wiadomosci,

    http://europe.nokia.com/support/product-support/noki
    a-e50/pc-software/modem-drivers

  • 5. Data: 2012-01-17 15:20:58
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Disappointed E52 owner in news:jf1f20$f5b$1@usenet.news.interia.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > http://europe.nokia.com/support/product-support/noki
    a-e50/pc-software/mode
    > m-drivers

    napisalem, że mam NPSuite.
    Na podanej przez Ciebie www stoi jasno:

    "(...)PC Suite includes all of the drivers and management features you need
    to use your phone as a modem. For easiest modem installation, Nokia
    recommends that you download Nokia PC Suite from the PC Suite site. (...)"

    chetnie zainstaluje lepsze,fajniejsze,ladniejsze stery modemowe do nokii niż
    juz zainstalowane wraz z NPSuite, ale czy one istnieją? i gdzie.

  • 6. Data: 2012-01-17 16:31:48
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

> [...]
    >
    > chetnie zainstaluje lepsze,fajniejsze,ladniejsze stery modemowe do
    > nokii niż juz zainstalowane wraz z NPSuite, ale czy one istnieją? i

    Jednak najwyraźniej masz coś schrzanione, wyodrębnij plik inf i spróbuj
    ręcznie go przeinstalować w menedżerze urządzeń.

  • 7. Data: 2012-01-17 17:56:01
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Disappointed E52 owner in news:jf47pu$ueu$1@usenet.news.interia.pl
    [.......]
    > wyodrębnij plik inf i spróbuj ręcznie go przeinstalować w menedżerze
    > urządzeń.

    przejrzalem _wszystkie_ pliki *.inf, ktore zawieraja slowo "modem" (duzo ich
    nie ma) i są na:
    - partycji sys. c:\
    - partycji,gdzie zainstalowano NPSuite

    I tak: są tam inf-y nokii ze slowem "modem":
    - albo dotyczą tylko irda,
    - albo tylko bluetooth,
    - a dwa pliki "ccdcmbm.inf" (na w/w dwoch partycjach) zawierają zwrot "Nokia
    USB Host Driver(....)INF for USB Modem Driver".
    Niestety - proba ich instalacji poprzez managera urządzen i ich wskazanie
    daje info: "system windows nie moze zainstalowac modemu".

  • 8. Data: 2012-01-18 07:38:39
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 15-01-2012 20:01, 1634Racine rzecze:

    > Jak to poprawic?

    A przy połączeniu przez BT nie oferuje profilu DUN
    (dial-up networking)?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 9. Data: 2012-01-18 10:32:35
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Dominik & Co in news:jf5stv$di8$1@inews.gazeta.pl
    > W dniu 15-01-2012 20:01, 1634Racine rzecze:
    > A przy połączeniu przez BT nie oferuje profilu DUN
    > (dial-up networking)?

    ma tylko irde. nokia e50.

  • 10. Data: 2012-01-18 10:36:48
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:jf674f$csj$1@inews.gazeta.pl
    [.....]
    > ma tylko irde. nokia e50.

    ups, jak widze tutaj:
    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1001
    ma bt,ale nie uzywam,ani ird,ani bt, wystarczy mi usb.