  • 21. Data: 2012-01-16 18:18:09
    Temat: Re: wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-16 15:57, Disappointed E52 owner wrote:

    > Zapewne jesteś też jednym z tych, co dostawali orgazmu na wstążki w
    > nowym Office Microsoftu.

    Rozumiem, że jesteś jednym z tych, co to "compensate for their coolness
    level" korzystając tylko z menu, żadnych ikon.
    Żadnych.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 22. Data: 2012-01-16 18:23:25
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "TGor" <t...@g...peel> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że jesteś jednym z tych, co to "compensate for their
    > coolness level" korzystając tylko z menu, żadnych ikon.
    > Żadnych.

    To było apropo całkowitej zmiany, na czyjeś widzimisie.
    Zmiana polegająca na całkowitym rozpieprzeniu tego, co się dotąd
    sprawdzało, cudem nie jest, np wpadam Ci do biura, poprzestawiam
    wszystko na Twoim stole i powiem, że to dla Twojego dobra, nowy image, a
    jak Ci się nie podoba toś "lamer".

  • 23. Data: 2012-01-16 18:26:43
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-01-16 19:23, Disappointed E52 owner wrote:

> [...]
    > sprawdzało, cudem nie jest, np wpadam Ci do biura, poprzestawiam
    > wszystko na Twoim stole i powiem, że to dla Twojego dobra, nowy image, a

    Po co kupować nowe, skoro stare (np 2K) wraz z paczką oferującą nowe
    formaty działa?

  • 24. Data: 2012-01-16 18:30:45
    Od: mkarwan support <m...@s...pl>

    W dniu 2012-01-15 15:32, Waldek Godel pisze:
    Ze zrozumieniem.

    Waldemar I Mądry

  • 25. Data: 2012-01-16 21:31:15
    Temat: Re: wpis z
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > Znaki specjalne na początku nazwy w książce telefonicznej są od jakichś 15
    > lat używane przez Nokię do przyporządkowania do poszczególnych grup
    > kontaktów.

    Co ma piernik do wiatraka? ;) Nokia to niskobudżetowy mBank, w którym kiedyś
    np. w tytule przelewu bankowego można było wstawiać kod HTML i dziurawy system
    to czytał i wyświetlał np. animacje w systemie transakcyjnym? ;)

    Jeżeli coś w nowych Nokiach jest spieprzone, to ja dla ważnych kontaktów
    proponuję po prostu literę A

  • 26. Data: 2012-01-17 02:09:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Disappointed E52 owner <d...@e...com> wrote:
    > Miałem wpisany w kontaktach numer do dziewczyny w postaci !Iwona, po
    > to żeby wyświetlał się na początku, po to by przy wybieraniu nie
    > szukać daleko w książce. Tymczasem "smart"fon Nokia E52 Symbian OS
    > 9.3 wie lepiej i olewa całkowicie wykrzyknik i wpis ten jest
    > zwyczajnie pod "I". Ręce opadają. Jak jest w waszych telefonach w
    > takich przypadkach?

    Nie znam nikogo, czyje nazwisko lub imię zaczynało się na wykrzyknik,
    dlatego w żadnym moim telefonie ten problem nie wystąpił.

  • 27. Data: 2012-01-17 02:11:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    >>
    > To było apropo całkowitej zmiany, na czyjeś widzimisie.
    > Zmiana polegająca na całkowitym rozpieprzeniu tego, co się dotąd

    Wynalezione w latach siedziemdziesiątych menu przestało się sprawdzać już
    przynajmniej 10 lat temu.

  • 28. Data: 2012-01-17 10:41:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> wrote in message
    > Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I co mi to da dziewczynko przy smsie, tam też będę miał szybkie
    > wybieranie?
    > A jak miałem taki kaprys że zapisywałem sobie chwilowo ważne numery z
    > wykrzyknikiem, to mam je specjalnie dopisywać do szybkiego wybierania?

    Ja używam tej samej metody co Ty, tylko zamiast wykrzyknika
    używam zera i spacji przed imieniem. Moja Nokia to 5630 XpressMusic.
    Ale i tak nie umywa się to do zakładki Favorities w kontaktach w iPhone/iOS.

  • 29. Data: 2012-01-17 11:30:44
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
    > Wynalezione w latach siedziemdziesiatych menu przestało się sprawdzać
    > już przynajmniej 10 lat temu.
    Ta... Akurat...

    Menu zwykle to myslenie Arystotelesa - grupowanie w kolejne poziomy
    abstrakcji. Ciagle jest obecne w nauce, jednak jest coraz bardziej odległe
    od myślenia przeciętnego człowieka, coraz mniej zrozumiałe dla ludzi
    kultury szybko zmiennych obrazków.

    Zmiana z menu na rzecz ribbon - to efekt zmiany SZEFA na SZEFOWA dzialu
    Office.

    Badania wskazują, że użytkownicy więcej i częściej korzystający z
    programów, lepiej je znający, uważają że ta zmiana utrudnia im pracę; zaś
    ludzie którzy posługują się komputerem bardzo powierzchownie, jak maszyną
    do pisania, z zadowoleniem przyjęli zmianę (Martin Dostal User Acceptance
    of the Microsoft Ribbon User Interface [w:] Advances in data networks,
    communications, computer, 9th WSEAS international conference on data
    networks, communications, computer, Faro 2010).

  • 30. Data: 2012-01-17 15:03:20
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    > Po co kupować nowe, skoro stare (np 2K) wraz z paczką oferującą nowe
    > formaty działa?

    Ta paczka to oficjalny dodatek? Kiedyś tego nie było i musiałem kiedyś
    zainstalować Office 2007 by otwierać docx, siłą wprowadzony format do
    kupowania nowego. Oczywiście z dodatkiem pod tytułem Classic menu, żeby
    nie wyjść z siebie.