    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
    From: Piotr Karocki <p...@i...org>
    <jeuo9q$krs$1@usenet.news.interia.pl> <4f12f2a6$1@news.home.net.pl>
    <jf1dsh$dbv$1@usenet.news.interia.pl> <jf1pl1$1fu$1@inews.gazeta.pl>
    <jf1pv8$26f$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f14d8f5$0$31973$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    <X...@1...110.121.168>
    <4f1615e2$0$23438$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com>
    Date: 18 Jan 2012 12:05:48 GMT

    Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
    > Wstażka to też po prostu grupowanie. Ino znacznie madrzejsze,
    > wygodniejsze przejrzyste niżzagracone menu i nieczytelne toolbary.
    Ta... tyle tylko ze:
    a) Word wygral z konkurencja dzieki wprowadzeniu styli - czyli "najpierw
    pomysl co chcesz napisac, potem pisz". Ulatwianie omijania myslenia PRZED
    napisaniem nie jest dobrym pomyslem...
    b) toolbar moglem sobie stworzyc jaki chcialem - sam; wybierajac to co jest
    mi potrzebne
    c) toolbar + menu nie zajmowalo tak duzo ekranu (tak, wiem, nawet
    wprowadzili funkcje ukrywania ribbon by nie przeszkadzalo)
    d) skoro jest tak dobrze, to czemu powstaje tyle konkurencyjnych, PLATNYCH,
    dodatkow dodajacych maly ribbon odpowiadajacy poprzednim menu?
    e) i jak rozumiem twierdzisz, ze autorzy cytowanego raportu KLAMIA.

    > Nie wis casem. Jakaż to ideologię sobie potrafia dorobić linuksiarze
    > do swoich przedpotowych GUI lub ich kompletnego braku.
    Przykro mi ze Cie zawiode - Linuxa nie uzywam.