  • 41. Data: 2012-01-18 16:38:22
    Temat: Re: wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-17 11:41, Pszemol pisze:
    > "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> wrote in message

    > Ja używam tej samej metody co Ty, tylko zamiast wykrzyknika
    > używam zera i spacji przed imieniem. Moja Nokia to 5630 XpressMusic.
    > Ale i tak nie umywa się to do zakładki Favorities w kontaktach w
    > iPhone/iOS.

    zakladka 'ulubione' jest chyba we wszystkich wspolczesnych systemach
    (ale w e52 chyba jednak tego nie bylo)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 42. Data: 2012-01-18 16:43:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-17 18:47, Disappointed E52 owner pisze:

    > Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > To urządzenie ma służyć człowieka, a nie człowiek dopasowywać się do
    > urządzenia. Jeśli tego nie pojmujesz, to żyj sobie dalej w swoim matriksie.

    ten typ rozumowania sie nie sprawdza i jednak powinienes docenic
    'innosc' ;) sprzetu jakim sie poslugujesz = jaki sobie wybrales.
    A jesli 'ta innosc' Cie denerwuje to masz dwa wyjscia:
    - zmienic telefon na inny
    - dostosowac sie do rozwiazan przyjetych w danym telefonie

    Nie wiem po co caly ten watek i oburzenie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 43. Data: 2012-01-18 18:27:11
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...
    > Ale po co? W polskim języku wykrzykniki stawia się na końcu.

    Nie piszę wypracowania, tylko chcę ułatwić sobie życie.

  • 44. Data: 2012-01-18 20:49:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Disappointed E52 owner <d...@e...com> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Nie piszę wypracowania, tylko chcę ułatwić sobie życie.

    To sobie w końcu ułatw a nie dramat robisz z powodu urojonego problemu.

  • 45. Data: 2012-01-18 21:43:10
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Pochwal się modelem telefonu

    Najpierw miałem tak na e50, później równocześnie na n95, następnie e52, C7 i N8.
    I żeby było śmieszniej, można tak zrobić na każdej nokii z symbianem.
    Pisałem już wcześniej, że to kwestia jednego programu. Nie czytałeś?

  • 46. Data: 2012-01-18 21:48:30
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-18 19:27, Disappointed E52 owner pisze:
    > Użytkownik "Skrypëk"<škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Nie piszę wypracowania, tylko chcę ułatwić sobie życie.

    To skasuj wszystkich w kontaktach i zostaw tam tylko swoja ukochaną!
    Będzie pierwsza i nie będzie miała konkurencji.

    --
    animka

  • 47. Data: 2012-01-18 22:57:17
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    com...

    > To skasuj wszystkich w kontaktach i zostaw tam tylko swoja ukochaną!
    > Będzie pierwsza i nie będzie miała konkurencji.

    Ciebie to raczej nikt nie chce mieć w kontaktach, nawet na ostatniej
    pozycji.

  • 48. Data: 2012-01-18 23:39:55
    Od: Animka <t...@w...pl>

    To dlatego Ci napisałam, żebys zostawił tam tylko swoja ukochaną :-)

    --
    animka