  • 1. Data: 2012-01-15 14:21:08
    Temat: wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Miałem wpisany w kontaktach numer do dziewczyny w postaci !Iwona, po to
    żeby wyświetlał się na początku, po to by przy wybieraniu nie szukać
    daleko w książce. Tymczasem "smart"fon Nokia E52 Symbian OS 9.3 wie
    lepiej i olewa całkowicie wykrzyknik i wpis ten jest zwyczajnie pod "I".
    Ręce opadają. Jak jest w waszych telefonach w takich przypadkach?

  • 2. Data: 2012-01-15 14:23:38
    Temat: Re: wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-15 15:21, Disappointed E52 owner pisze:
> [...]
    > lepiej i olewa całkowicie wykrzyknik i wpis ten jest zwyczajnie pod "I".
    > Ręce opadają. Jak jest w waszych telefonach w takich przypadkach?

    wpisz:
    - 0Iwona
    - nokia ma cos takiego jak szybkie kontakty pod telefonem - dlaczego z
    nich nie korzystasz (RTFM)?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-01-15 14:25:35
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:21:08 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

> [...]
    > lepiej i olewa całkowicie wykrzyknik i wpis ten jest zwyczajnie pod "I".
    > Ręce opadają. Jak jest w waszych telefonach w takich przypadkach?

    Znaki specjalne na początku nazwy w książce telefonicznej są od jakichś 15
    lat używane przez Nokię do przyporządkowania do poszczególnych grup
    kontaktów. Dzięki temu działa to również na karcie SIM. I było używane
    jeszcze przed erą smartfonów.
    Długo będziesz tak jeszcze dawał pokaz gejzerów swojej ignorancji?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-01-15 14:31:32
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1rg2lo03m0rwk$.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    > jeszcze przed erą smartfonów.
    > Długo będziesz tak jeszcze dawał pokaz gejzerów swojej ignorancji?

    No patrz pan, a Nokia z 2006 roku jakoś wyświetłała tak jak ja chciałem,
    a to raptem 6 lat, a nie 15.
    Jesteś inżynierem w Nokii?

  • 5. Data: 2012-01-15 14:32:55
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > wpisz:
    > - 0Iwona
    > - nokia ma cos takiego jak szybkie kontakty pod telefonem - dlaczego z
    > nich nie korzystasz (RTFM)?

    Ale po co mi szybkie kontakty, gdy np zapisuje na szybko numer do
    jakiejś firmy i chcę, by był na wierzchu,
    no i szybkie wybieranie nie działa przy smsach.

  • 6. Data: 2012-01-15 14:32:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:31:32 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > No patrz pan, a Nokia z 2006 roku jakoś wyświetłała tak jak ja chciałem,
    > a to raptem 6 lat, a nie 15.
    > Jesteś inżynierem w Nokii?

    Nie, użytkownikiem który czyta instrukcje oraz informacje na
    forach/usenecie. Ze zrozumieniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 7. Data: 2012-01-15 14:36:37
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:11ml5zj51bgnu$.dlg@lepper.institute.com...

    > Nie, użytkownikiem który czyta instrukcje oraz informacje na
    > forach/usenecie. Ze zrozumieniem.

    Jakoś wcześniej nie musiałem czytać instrukcji i wszystko działało
    pięknie, wiedziałem gdzie co znajdę.

  • 8. Data: 2012-01-15 14:39:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Disappointed E52 owner

    > Jesteś inżynierem w Nokii?

    On, to chyba w srokii. :>

  • 9. Data: 2012-01-15 14:41:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:36:37 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > Jakoś wcześniej nie musiałem czytać instrukcji i wszystko działało
    > pięknie, wiedziałem gdzie co znajdę.

    Widocznie rozwijające się telefony przerosły swoim rozbudowaniem twoją
    wiedzę lub twoje możliwości intelektualne.
    Część osób w tym momencie sięga po instrukcję (jak przerasta wiedzę) lub
    zaczyna się wywnętrzać na jakimś forum publicznym jaki to producent jest be
    (jak przerasta możliwości intelektualne)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 10. Data: 2012-01-15 14:54:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 14:25:35 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > jeszcze przed erą smartfonów.
    > Długo będziesz tak jeszcze dawał pokaz gejzerów swojej ignorancji?

    A opisane to w instrukcji ? :-)

    Nie wiem jak w E52, ale w C6 jest flaga 'Ulubione' i wedruja na poczatek
    listy. Jest tez wyszukiwanie po literkach.

    J.