    From: "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: właśnie miałem przenieść numer do Gaduair...
    Date: Tue, 7 Jul 2009 11:13:29 +0200

    Użytkownik "Mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h2utih$ovl$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Bo najlepiej odpowiadało to moim potrzebom: tanie utrzymanie numeru, tani
    > internet i konkurencyjna cena za minutę połączenia. A czemu nie Play? Żeby
    > nie oskubywać dzwoniących do mnie. O stabilności mogę tyle powiedzieć, że
    > jeśli GG zazwyczaj działa to wierzę, ze ich siecią komórkową byłoby
    > podobnie;), a jeśli byłoby inaczej żaden problem iść gdzieś indziej.

    Kupiłem starter 1.czerwca i testowo usiłowałem doładowac konto 3 czerwca. Po
    pięciokrotnym monitowaniu
    i braku reakcji konto doładowali wczoraj. 33 dni na doładowanie konta
    smsem. Innych form tej operacji już nie odważę się użyć. Już lepiej kupować
    starter i wywalać do kosza po wykorzystaniu środków.