eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? › Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine
    z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Date: Thu, 17 Apr 2014 14:00:41 +0000 (UTC)

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Tylko szkoda że takie statystyki głównie opierają się na tezach
    > pisanych palcem na wodzie, czyli nad wyraz wyolbrzymionym zagrożeniu
    > na drodze za sprawą kierowców po kieliszku.

    Alez nieprawda.
    Trzeba tylko dobrze czytać.
    Z kierowcami po kieliszku jest jeszcze jeden problem - nie ma statystyk z
    podziałem na promile.

    > Ja powiem jak to osobiście widzę z punktu widzenia kierowcy z około
    > 30to letnim stażem: Po pierwsze wycinka tych olbrzymich drzew
    > rosnących na poboczach dróg, po drugie - nie dopuszczać do ruchu
    > drogowego osób które nie znają zasad poruszania się po owych drogach
    > (cyklistów itd) , a dopiero na trzecim miejscu stawiałbym na
    > zagrożenie kierowców po dwu piwach, czy jabolu..

    Co do drzew - coraz wiecej się o tym mówi.
    Ostatnio wypowiedział się Hołowczyc, zeby nie sadzić drzew.
    Ale czy obecnie sadzi się drzewa przy nowych drogach? Czy to raczej
    pozostałośc po tym jak budowało się kiedys?

    Co do cyklistów - czy oni rzeczywiscie powodują takie niebezpieczenstwo?
    Jezdze całkiem sporo i nie potrafię sobie przypomnieć sytuacji w której
    cyklista zagroziłby mojemu bezpieczenstwu a mgliscie pamieta jedna czy dwie
    gdzie zagrosił własnemu.
    I to zaden cyklista a zwykły, ordynarny batman :)