  • Data: 2011-06-09 12:51:33
    Temat: Re: warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do samego krakowa nie chciałbym wjeżdżać, tylko pojechać obwodnicą, jednak
    > czytałem że tak jest koszmar, prawda?

    IMHO bez sensu obwodnicą. Zgodnie z 7-mką jak popatrzysz na mapę, po
    wjeździe do Kraka musisz skęcić w ul.Opolską i zrobić ładne kółko. Po drodze
    jest rozgrzebane Rondo Ofiar Katynia, był tam koszmar, nie wiem jak na
    chwilę obecną jest korkami. W każdym razie tą drogą nadrabiasz ~20km.

    Dlaczego do Krakowa nie chciałbyś wjeżdżać? Przez Kraków przejazd nie jest
    skomplikowany. Od wjazdu do miasta lecisz cały czas prosto, czeka Cię tylko
    jeden skręt na Rondzie Matecznego w prawo a potem znowu prosto już na
    Zakopane. Oczywiście najlepiej zaplanować sobie przejazd przez miasto tak
    aby nie trafić na godziny szczytu i powinno być ok.