  • Data: 2011-06-10 11:03:02
    Temat: Re: warszawa-zakopane przez radom, kielce, kraków
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BAREK wrote:

    > Do Krakowa zawsze jeżdżę troszkę inaczej;
    > Z Wawy do Grójca i odbijam na drogę 728,
    > potem do Końskich

    Chce ci się po tych wertepach jeździć?
    Ja parę razy pojechałem ale żadna przyjemność. Ciasno, wąsko,
    ciagniki na drodze, dziury...

    > i później przez Małogoszcz i dopiero w
    > Jędrzejowie powrót na siódemkę s powrotem.

    Radom idzie ominąć zjeżdżając z 7 tuż przed nim, a dokładniej -
    wraca się na 7 w samym Radomiu, na wysokości stacji JET-a, omijając
    główny korek, ten na wjeździe.
    Dzięki takiemu rozwiązaniu śmigamy z Grójca do Radomia
    ekspresówką, a potem tylko do Skarżyska trzeba dojechać jedno
    pasmówą i znów ekspresówka, potem obwodnica Kielc która wprawdzie
    jest jednojezdniowa ale bez skrzyżowań, i dopiero parę kilometrów
    przed Jędrzejowem krajówka się robi, ale jak na nasze warunki
    całkiem niezła.

    --
    Pozdro
    Massai