  • Data: 2009-10-31 15:45:01
    Temat: Re: warstwa alpha
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MG pisze:
    > witam
    >
    > czy przy pomocy CSS i PNG sa mozliwosci, by stworzyc warstwe, ktora
    > nakladajac sie na inna zmieni jej kolory na odcienie szarosci??
    > .. i jednoczesnie bedzie przezroczysta dla hiperlaczy .. tzn umieszczajac
    > kursor na hiperlaczu, bede mogl w niego kliknac??
    >
    > poprosze o wskazowki...

    Bez JS to jest napewno niemożliwe (jestem pewien na 99,7%) z JS można by pokombinowac
    ale łatwe to
    to nie będzie, teorytycznie można by nałożyć obrazek kolorowy na czarno-biały i na
    góre jeszcze
    jeden przezroczysty PNG i w miejscu w którym na siebie będą nachodzić można by
    'odsłonić' ten który
    jest pod spodem czyli ten w odcieniach szarości (widziałem coś takiego z
    wykorzystaniem jQuery) ale
    z tymi hiperłączami będzie już ciężko

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl