  • Data: 2015-04-22 07:49:23
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: "Wickolo" <3...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Axel" <n...@s...mu> napisał w wiadomości
    news:mh5gpb$jns$1@node1.news.atman.pl...

    > Jasssne... bo debile tylko sami w drzewa walą, a nie w sąsiednie samochody.
    > Powiedz to dzieciom mojego kumpla, który po staranowaniu przez
    > wyprzedzającego na trzeciego debila wpadł na drzewo.
    > Axel

    Smutny przypadek, ale nie znam dobrego sposobu na wyeliminowanie debilów.
    Można również wpaść na inny samochód, latarnię, filar wiaduktu,
    pojazd parkujący na poboczu, przydrożny dom, itp.
    Wilki też powodują szkody, jednak zdecydowano się na ich obecność,
    bo są przydatne. Z tego samego powodu przydrożne drzewa też są przydatne,
    bo eliminują kikerowców debili.