  • 31. Data: 2011-11-02 22:24:13
    Temat: Re: w końcu
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    >> Czyżby CL? :)
    >>
    > v12 biturbo :D

    Ale trochę cienko śpiewa. ;)

    PS. Daj fotkę.

  • 32. Data: 2011-11-02 22:25:55
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-02 22:24, to pisze:
    > begin megrims
    >
    >>> Czyżby CL? :)
    >>>
    >> v12 biturbo :D
    >
    > Ale trochę cienko śpiewa. ;)
    >
    > PS. Daj fotkę.

    To się będą wszyscy nabijali, że wieśniacze :(

  • 33. Data: 2011-11-02 22:28:15
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > To się będą wszyscy nabijali, że wieśniacze :(

    Nie pękaj, miałeś odwagę, żeby przedstawić swoje wyczyny (niechlubne) a
    teraz masz jakieś uprzedzenia :)

  • 34. Data: 2011-11-02 22:32:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-11-2011 22:25, megrims pisze:

    > To się będą wszyscy nabijali, że wieśniacze :(

    Poka fote!!! A ja ci odeśle swojom!!
    ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 35. Data: 2011-11-02 22:42:14
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > To się będą wszyscy nabijali, że wieśniacze :(

    Różowego kupiłeś? ;)

  • 36. Data: 2011-11-02 22:56:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.11.2011 20:20, to pisze:

    > Ale trup, moje Tico przyspiesza lepiej i ma ładniejszy licznik!

    To juz nie prius?

  • 37. Data: 2011-11-02 23:09:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin neoniusz

    > To juz nie prius?

    Nie, przecież go ode mnie kupiłeś, nie pamiętasz? Wszedłem na nowy poziom
    zielonej świadomości i znajduje kolejne auta na zaprzyjaźnionym złomie.

  • 38. Data: 2011-11-03 00:01:25
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 2 Lis, 22:21, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > v12 biturbo :D

    Czyli 65iątka - miód :D

  • 39. Data: 2011-11-03 00:08:15
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-11-02 18:59, megrims pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0
    >
    > No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)
    uurwał! to ci plumka, jak 200 przekracza?
    omg.. mój po prostu wyje :D

  • 40. Data: 2011-11-03 00:11:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin scobowski

    > uurwał! to ci plumka, jak 200 przekracza? omg.. mój po prostu wyje :D

    Skończyłeś jakąś szkołę?