  • 1. Data: 2011-11-01 23:26:10
    Temat: 1.5 DCI 65 zerwany pasek
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam,
    Odpuscil napinacz w Clio 1.5DCI, wersja 65 koni. Bedzie cos z tego
    jeszcze, czy raczej silnik do wymiany, ktos praktykowal?

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2011-11-02 08:36:22
    Temat: Re: 1.5 DCI 65 zerwany pasek
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > Odpuscil napinacz w Clio 1.5DCI, wersja 65 koni. Bedzie cos z tego
    > jeszcze, czy raczej silnik do wymiany, ktos praktykowal?

    Nikt Ci tego nie powie bez zdjecia glowicy.

  • 3. Data: 2011-11-03 01:59:41
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Nikt Ci tego nie powie bez zdjecia glowicy.

    Sugerujesz, ze jednak jest jakas szansa? Samochod jest spory kawal ode
    mnie, mam zamiar go zobaczyc w weekend.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-11-03 07:15:46
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Sugerujesz, ze jednak jest jakas szansa? Samochod jest spory kawal ode
    > mnie, mam zamiar go zobaczyc w weekend.
    >
    > --
    Ja osobiscie nie rozbieralem takiego przypadku ale mój kolega nawet czesto.
    W wiekszosci przypadków silnik dalo sie uratowac, zniszczenia przewaznie
    byly w glowicy lub nawet samych zaworach. Jednak jak zamierzasz kupic auto z
    takim uszkodzeniem to skalkuluj sobie wymiane silnika na inny + robocizna i
    jak mimo to bedzie sie oplacalo to bierz.