  • 1. Data: 2011-11-02 13:59:04
    Temat: Karta pojazdu
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Kupowałem po 2000 roku trzykrotnie pojazdy, dwa razy nowe, raz używany
    sprzed 2000-ego roku. W przypadku tych nowych dostawałem kartę pojazdy w
    salonie, ten stary takowej nie posiadał i tak też było zaznaczone w umowie
    przy kupnie.

    Teraz przymierzam się do następnego i mam pytanie - pojazd z 2004,
    sprowadzony z USA parę lat temu - w Polsce pierwszy właściciel właśnie chce
    sprzedać - czy on powinien mieć kartę pojazdu (jak rozumiem, wyrobioną
    świeżo po sprowadzeniu) - czy też nie, bo auto spoza Polski? Oświećcie mnie,
    proszę.
    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2011-11-02 14:03:28
    Temat: Re: Karta pojazdu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-02, Yogi(n) <Y...@t...pl> wrote:

> [...]
    > świeżo po sprowadzeniu) - czy też nie, bo auto spoza Polski? Oświećcie mnie,

    Powinien miec karte pojazdu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-02 14:12:19
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    On 2011-11-02, Yogi(n) <Y...@t...pl> wrote:

    >Powinien miec karte pojazdu.

    OK, dziękuję.
    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2011-11-02 14:51:48
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <> napisał w wiadomości ...

> [...]
    > chce sprzedać - czy on powinien mieć kartę pojazdu (jak rozumiem,
    > wyrobioną świeżo po sprowadzeniu) - czy też nie, bo auto spoza Polski?

    Nie tylko powinien: musi :)
    Jak sprowadzałem Lexusa z USA to mi wyrobili KP przy rejestracji
    więc i ten musi mieć :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 5. Data: 2011-11-02 14:57:45
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-11-02 13:59, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > chce sprzedać - czy on powinien mieć kartę pojazdu (jak rozumiem,
    > wyrobioną świeżo po sprowadzeniu) - czy też nie, bo auto spoza Polski?
    Każde auto pierwszy raz rejestrowane w Polsce po 2000 musi mieć kartę
    pojazdu (chyba że jednak się mylę)

  • 6. Data: 2011-11-02 14:59:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Yogi(n)* napisał(-a):

> [...]
    > właśnie chce sprzedać - czy on powinien mieć kartę pojazdu (jak
    > rozumiem, wyrobioną świeżo po sprowadzeniu) - czy też nie, bo auto

    A w DR wpisana jest karta?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-11-02 15:16:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-02 14:57, Kamil 'Model' pisze:

    > Każde auto pierwszy raz rejestrowane w Polsce po 2000 musi mieć kartę
    > pojazdu (chyba że jednak się mylę)

    Nie mylisz się, ale też pomijasz auta z 2000 i 1999 roku :P. Auto
    rejestrowane w lipcu 1999 już miało kartę pojazdu.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2011-11-02 18:55:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie mylisz się, ale też pomijasz auta z 2000 i 1999 roku :P. Auto
    > rejestrowane w lipcu 1999 już miało kartę pojazdu.

    i jest wetdy stosowny wpis w DR

    karte pojzadu "wydano/nie wydano"

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 9. Data: 2011-11-02 19:43:20
    Od: qnick <q...@b...pl>

    W dniu 2011-11-02 14:59, Big Jack pisze:
    > A w DR wpisana jest karta?

    W tym DR który teraz obwiązuje a nawet w tym poprzednim jest wpisany
    nawet numer karty pojazdu :)