  • 21. Data: 2011-11-02 20:54:11
    Temat: Re: w końcu
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

    Nie jestem Twoim kumplem, dlatego mnie nie zdenerwowałeś, wobec
    powyższego gratulacje i niech wozidło przyniesie wiele radości.

    ps. pokaż toto z zewnątrz, bo nawet nie wiem co to za autko

    Pozdrówki.

  • 22. Data: 2011-11-02 21:00:21
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > http://www.youtube.com/watch?v=Snu0giVbm-Q jaasneeee..

    Co chcesz, nawet licznik ma podobny. ;)

  • 23. Data: 2011-11-02 21:02:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Ja to zaś na wioskowego głupka wyjdę, bo znów jedyne co mogę megrimsowi
    > powiedzieć, to : zazdraszczam :)

    A mnie ciekawi skąd się wzięła ta idiotyczna moda na przekręcanie wyrazów
    w stylu "zazdraszczam", "gratki" i inne debilne konstrukcje. ;)

  • 24. Data: 2011-11-02 21:02:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Czaja

    > Nie jestem Twoim kumplem

    Powiało grozą!

  • 25. Data: 2011-11-02 21:11:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-11-2011 21:00, to pisze:
    > Co chcesz, nawet licznik ma podobny. ;)

    Ba, jeden i drugi w cyfrach arabskich ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 26. Data: 2011-11-02 21:16:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 20:25:57 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > Ja to zaś na wioskowego głupka wyjdę, bo znów jedyne co mogę
    > megrimsowi powiedzieć, to : zazdraszczam :)

    A ty juz te skode naprawiles ?

    J.

  • 27. Data: 2011-11-02 21:16:08
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

    > http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0

    W221 albo W216 - no i co z tego

    > No to mam już czym wkurwiać kumpli ;)

    Nie masz się czym podniecać bo filmiki z telefonów (smartfonów itd.) i
    cyfraków przyspieszają ... 1 s na rzeczywiste 10 s. Choć 15,5s czy 16,5s do
    200 to i tak fajnie ;-)
    Zmierz czasy (najlepiej Racelogicem) i podaj ile masz:
    100 - 140 na "manualnym" (bo masz automat) 3 biegu
    100 - 140 w najszybszym trybie S przy przejściu bo widać że 2. masz do ok.
    130

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 28. Data: 2011-11-02 21:16:39
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Powiało grozą!

    Hehe - dobre :)

    Pozdrówki.

  • 29. Data: 2011-11-02 21:30:53
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-02 21:16, J.F. pisze:

    > A ty juz te skode naprawiles ?

    A tak ... dziękuję za support telefoniczny ;) , zaskutkowała
    najprostsza metoda tj sprawdzenie odgięcia starych kabli :)

    Skoda dostała jakby nowy silnik, świece i kable nie były ruszane
    w niej minimum 6 lat ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=