  • 1. Data: 2011-11-02 10:23:47
    Temat: No to poszalalem w zabudowanym
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2859_1024_x_768.jpg
    Metropolia jak ch** ;)
    Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-11-02 10:37:45
    Temat: Re: No to poszalalem w zabudowanym
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 02.11.2011 10:23, MarcinJM pisze:
    > http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2859_1024_x_768.jpg
    > Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

    Załóż dodatkowy reduktor i odpisz, że Twój pojazd nie osiąga takich
    prędkości ]:->

    S.

  • 3. Data: 2011-11-02 10:43:57
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2859_1024_x_768.jpg

    co oznacza "C - 50km/h" (bo max jest obok) i "K" na tym wydruku?

  • 4. Data: 2011-11-02 11:29:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin MarcinJM

    > http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2859_1024_x_768.jpg
    > Metropolia jak ch** ;)
    > Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

    Wstydź się, Ty potencjalny morderco dzieci z przedszkola z przyszłości!!!

  • 5. Data: 2011-11-02 11:45:12
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2011 10:23:47 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2859_1024_x_768.jpg
    > Metropolia jak ch** ;)
    > Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

    Żalno? Wstydź się, że dałeś się tam złapać:
    https://www.google.com/search?q=%BFalno%20fotoradar
    Toż to jak Biały Bór albo Rzeczenica jest słynne.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2011-11-02 13:10:10
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak MarcinJM nawija makaron na uszy:

    > http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2859_1024_x_768.jpg
    > Metropolia jak ch** ;)
    > Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

    He he...mam identyczna pamiatke.
    Za miesiac dostaniesz pismo od Strazakow z Kesowa ;-)

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 7. Data: 2011-11-02 13:23:50
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "MarcinJM"

    > Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

    Jeszcze takie pisemko mógłbyś skrobnąć :)

    http://www.motofakty.pl/artykul/kierowca_kontra_stra
    z_miejska.html

  • 8. Data: 2011-11-02 14:43:30
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSC
    F2859_1024_x_768.jpg
    > Metropolia jak ch** ;)
    > Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

    Dlaczego chcesz sie przyznac za kolege?
    Podaj imie i nazwisko wraz z adresem kolegi zamieszkujacego w innym kraju
    UE. Reszte danych napisz "nie wiem" i po sprawie...

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2011-11-02 14:59:43
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-11-02 10:43, prg pisze:
    F2859_1024_x_768.jpg

    > co oznacza "C - 50km/h" (bo max jest obok) i "K" na tym wydruku?
    AFAIR Od tylu robią zdjęcia. Czyli przy 51 km/h też już robią.
    Ale coś mi się obija w głowie że takowe maszynki powinny robić zdjęcia od
    +20km/h (jakieś rozporządzenie ministerstwa, lecz możliwe że już nieaktualne).

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 10. Data: 2011-11-02 15:08:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "prg" <b...@b...pl> writes:

    F2859_1024_x_768.jpg

    > co oznacza "C - 50km/h" (bo max jest obok) i "K" na tym wydruku?

    Zgaduję:

    Max: O(sobowe) - 50 km/h, C(iężarowe) - 50 km/h.

    MJ