eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyw końcu › Re: w końcu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: w końcu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <mgfhgu$fl4$1@usenet.news.interia.pl> <mgfsj7$9s9$1@srv.chmurka.net>
    <mgfv00$cen$4@node2.news.atman.pl> <mgga8v$p9s$1@node2.news.atman.pl>
    <mggeft$tnt$1@node2.news.atman.pl> <mgighk$4kj$1@node2.news.atman.pl>
    <mgiopf$r6i$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <mgjkef$9e1$1@dont-email.me> <mgjp36$eje$1@node2.news.atman.pl>
    <mgjq11$1ef$1@dont-email.me>
    Date: Tue, 14 Apr 2015 22:49:18 +0200
    Message-ID: <lbfe7kkek2ga$.1ol1ast36kc18$.dlg@40tude.net>
    Lines: 45
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1429044561 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2208 89.77.179.152:60296
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560074
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Apr 2015 19:32:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Axel wrote:
    >
    >> "masti" wrote in message news:mgjkef$9e1$1@dont-email.me...
    >>
    >>
    >>>>> ale wiesz, że generalnie ruch pojazdów jest niebezpieczny?
    >>>>
    >>>> I dlatego w imie niewiadomo czego wolisz robic go jeszcze
    >>>> niebezpieczniejszym? Hmm...
    >>
    >>> usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    >>> pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?
    >>
    >> To może przestańmy też budować bezpieczniejsze samochody i drogi, ścigać
    >> pijanych i łamiących przepisy?
    >
    > z tymi bezpieczniejszymi samochodami to też średnio wychodzi.
    > Widziałeś testy w Stanach gdzie wyszło, że samochody są projektowane pod
    > konkretne testy zderzeniowe? a zmiana offsetu uderzenia robi z nich
    > miazgę?

    Tylko niekoniecznie oznacza to coś bardzo złego.
    Jeśli test (włącznie z tym ofsetem) wpisuje się dobrze w statystyczny
    charakter wypadków, to samochód robiony pod test będzie całkiem nieźle
    przygotowany do rzeczywistych wypadków.

    To że na ten test, ktoś opracował antytest, jeszcze nie dowodzi że z tym
    pierwszym jest coś nie tak.

    Wszystko sprowadza się do statystycznego modelu wypadku.
    I tu też może się okazać że statystyczny wypadek w Europie, to inne
    zagadnienie techniczne niż statystyczny wypadek w Polsce.

    > Nie mówiąc o kierujących, którym się wydaje, że jak mają te 10 systemów
    > na trzy litery to są nieśmiertelni

    Może nie nieśmiertelni, ale mimo wszystko mający sporą przewagę.
    Chociaż tu oczywiście kompensacja ryzyka na pewno wyższa - o ile raczej
    nikt nie jeździ z wkalkulowanym poważnym dzwonem licząc że go uratują
    poduszki, to takich co to świadomie pakują się w zakręt bombą wiedząc że
    ESP daje radę to już znam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: