-
Data: 2015-04-15 01:46:45
Temat: Re: w końcu
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Tue, 14 Apr 2015 21:02:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):
>>> z tymi bezpieczniejszymi samochodami to też średnio wychodzi.
>>> Widziałeś testy w Stanach gdzie wyszło, że samochody są projektowane pod
>>> konkretne testy zderzeniowe? a zmiana offsetu uderzenia robi z nich
>>> miazgę?
>>
>> Tylko niekoniecznie oznacza to coś bardzo złego.
>> Jeśli test (włącznie z tym ofsetem) wpisuje się dobrze w statystyczny
>> charakter wypadków, to samochód robiony pod test będzie całkiem nieźle
>> przygotowany do rzeczywistych wypadków.
>>
>> To że na ten test, ktoś opracował antytest, jeszcze nie dowodzi że z tym
>> pierwszym jest coś nie tak.
>>
>> Wszystko sprowadza się do statystycznego modelu wypadku.
>> I tu też może się okazać że statystyczny wypadek w Europie, to inne
>> zagadnienie techniczne niż statystyczny wypadek w Polsce.
>
> to niestety oznacza, że samochód ma wzmocnienia w konkretnym miejscu.
> nie wierzę, że statystycznie smaochód jest trafiany w to samo miejsce z
> dokładnością do centymetra :)
Nie sądzę żeby miało się dobrze zachowywać tylko trafione co do centymetra.
Bo jakoś nowoczesne auta mają różne wypadki i działają całkiem dobrze.
Zawsze należy założyć że auta będą robione pod test, ale jeśli te kryteria
mają sens, to jest to ok.
A żeby utrudnić robienie zbyt sztywnych aut które dobrze zadziałają tylko
przy konkretnym offsecie, jest teraz nowy test - pełna szerokość w
nieodkształcającą się ścianę przy 50km/h.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 08:40 Budzik
- 15.04.15 10:51 RadoslawF
- 15.04.15 12:09 Axel
- 15.04.15 13:26 masti
- 15.04.15 13:27 masti
- 15.04.15 13:55 Adam
- 15.04.15 14:01 Cavallino
- 15.04.15 14:39 Jacek Maciejewski
- 15.04.15 15:23 J.F.
- 15.04.15 15:50 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=