eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyvw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami › Re: vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.80.MISMATCH!postnews.google.com
    !34g2000pru.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami
    Date: Tue, 8 Mar 2011 02:43:31 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 54
    Message-ID: <0...@3...googlegroups.com>
    References: <4d69a385$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <ike51i$u38$1@news.onet.pl>
    <4d70284f$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.79.235.234
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1299581012 23689 127.0.0.1 (8 Mar 2011 10:43:32 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 10:43:32 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 34g2000pru.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.234;
    posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:2.0b11) Gecko/20100101
    Firefox/4.0b11,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355382
    [ ukryj nagłówki ]

    On 4 Mar, 00:46, s2p <s...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2011-02-27 19:26, Grzegorz pisze:
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > > Hello s2p !:
    >
    > >> 4.Co zrobić żeby Pan za mną podczas mojej redukcji z 4 na 3 nie musiał
    > >> naciskać hebelka, klaksonu jednocześnie doświetlając długimi mojego
    > >> zadka?!
    >
    > > Dodać gazu, aby obroty silnika wzrosły ???? Albo redukcja z tzw.
    > > "międzygazem" ???
    >
    > > Ale żarty na bok. Albo masz wyrąbany synchronizator i wtedy tylko mała
    > > wymiana albo sprzęgło nie wyłącza do końca. Jest jeszcze niewielka
    > > szansa, że mechanizm blokady włączenia dwóch biegów na raz szwankuje
    > > bądź regulacja cięgien.
    >
    > > Aha - a jak się przełączają na postoju z wyłączonym oraz z włączonym
    > > silnikiem ???
    >
    > > HTH
    >
    > Na postoju i ze zgaszonym silnikiem 1na2na3na4na5 i z powrotem
    > 5na4na3na2na1 działa bez problemu
    >
    > Problem pojawia się kiedy jedzie się chodź by z 30 na godzinę na 4 i
    > chce się zredukować odrazu na 3, nie ma takiej opcji.Trzeba najpierw z 4
    > biegu drążek dać na 2 bieg a póżniej na 3.
    >
    > Synchronizator?

    Jak skrzynia chodzi ? Cicho ? nie pomrukuje czasem ?
    W 6n1 standardem był pad skrzyni, może i u Ciebie to się dzieje.

    Najpierw ja bym wymienił olej i wlał jakiś syf tupu bilstein r2000,
    lub jaki teflon, może troszkę lepiej by zaczeła chodzić :D

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: