-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.80.MISMATCH!postnews.google.com
!34g2000pru.googlegroups.com!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami
Date: Tue, 8 Mar 2011 02:43:31 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 54
Message-ID: <0...@3...googlegroups.com>
References: <4d69a385$0$2440$65785112@news.neostrada.pl> <ike51i$u38$1@news.onet.pl>
<4d70284f$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.79.235.234
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1299581012 23689 127.0.0.1 (8 Mar 2011 10:43:32 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Mar 2011 10:43:32 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: 34g2000pru.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.234;
posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:2.0b11) Gecko/20100101
Firefox/4.0b11,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355382
[ ukryj nagłówki ]On 4 Mar, 00:46, s2p <s...@o...pl> wrote:
> W dniu 2011-02-27 19:26, Grzegorz pisze:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Hello s2p !:
>
> >> 4.Co zrobić żeby Pan za mną podczas mojej redukcji z 4 na 3 nie musiał
> >> naciskać hebelka, klaksonu jednocześnie doświetlając długimi mojego
> >> zadka?!
>
> > Dodać gazu, aby obroty silnika wzrosły ???? Albo redukcja z tzw.
> > "międzygazem" ???
>
> > Ale żarty na bok. Albo masz wyrąbany synchronizator i wtedy tylko mała
> > wymiana albo sprzęgło nie wyłącza do końca. Jest jeszcze niewielka
> > szansa, że mechanizm blokady włączenia dwóch biegów na raz szwankuje
> > bądź regulacja cięgien.
>
> > Aha - a jak się przełączają na postoju z wyłączonym oraz z włączonym
> > silnikiem ???
>
> > HTH
>
> Na postoju i ze zgaszonym silnikiem 1na2na3na4na5 i z powrotem
> 5na4na3na2na1 działa bez problemu
>
> Problem pojawia się kiedy jedzie się chodź by z 30 na godzinę na 4 i
> chce się zredukować odrazu na 3, nie ma takiej opcji.Trzeba najpierw z 4
> biegu drążek dać na 2 bieg a póżniej na 3.
>
> Synchronizator?
Jak skrzynia chodzi ? Cicho ? nie pomrukuje czasem ?
W 6n1 standardem był pad skrzyni, może i u Ciebie to się dzieje.
Najpierw ja bym wymienił olej i wlał jakiś syf tupu bilstein r2000,
lub jaki teflon, może troszkę lepiej by zaczeła chodzić :D
Pozdrawiam !
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.11 20:12 Grzegorz
- 08.03.11 21:41 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Realme 7 Na co zmienić?
- 2024-06-27 Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-07-02 znalazłem samochód ;)
- 2024-07-02 Pierwszeństwo łamane
- 2024-07-02 zamek
- 2024-07-02 Akumulatory VRLA
- 2024-07-03 Białystok => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-07-03 MĂźnchen => Test Development Engineer (m/w/d) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-03 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-07-02 Kraków => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-02 Poznań => Senior React Native Developer <=
- 2024-07-02 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=
- 2024-07-02 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-07-02 reparacje