    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Date: Sat, 19 Dec 2009 20:01:52 +0000 (UTC)

    Dnia 19.12.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Pisałeś o braku pieniędzy na iPoo, co chyba nie jest całkiem prawdą u osób
    > które zapłaciły więcej albo tyle samo, tylko za lepszy sprzęt.

    Tylko że dla osób które rozmawiają przez telefon a nie go "mają" to iP
    wcale nie jest i nie był jakimś specjalnie drogim telefonem, np tańszy
    niż nokie E, z tego co wiem był też lepiej subsydiowany.
    Ja np kolejnej E nie chciałem, bo symbian się nie sprawdził, ppc/wm mnie
    sparzył totalnie, androida nie było nawet na tapecie że będzie coś takiego
    w ogóle, palmos-a nie było już, palm-web nie było, więc na fali został
    tylko iP, znałem ograniczenia i możliwości tego sprzętu i imo jest ok.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***