  • Data: 2009-12-20 10:32:00
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.09 01:12, VomitroN pisze:

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bez przesady. Porownanie Ferrari do iPhona to juz przejaw skrajnego
    > szalikowania temu jakze przereklamowanemu produktowi :)

    Podałem Ferrari jako przykład auta, na które mnie na pewno nie stać.
    I tylko dlatego ;)

    > Kwestia oczekiwan i potrzeb uzytkownika.

    Oczywiście.
    Jeśli użyszkodnik nie potrzebuje wysyłania mp3 po BT, to dla niego iP
    nie ma wad.
    A niewątpliwą zaletą jest wybór aplikacji.
    Ostatnio, mój znajomy wróciwszy z urlopu, piał z zachwytu nad iP.
    Otóż, żeglowali sobie po M. Śródziemnym i na jachcie padła im nawigacja GPS.
    Wśród załogi był posiadacz iP, który to iP do końca rejsu służył im za
    nawigację. (kupiona za 9,99 EUR w AppStore nawigacja dla żeglarzy)
    Włącznie z pokazywaniem głębokości.

    > Ale za to mozna trafic tam, gdzie iPhone nie udostepnia zadnej ikony.

    Np?

    --
    Pete