  • Data: 2009-12-20 00:12:53
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hgjgu7$i6o$1@news.dialog.net.pl...
    >W dniu 19.12.09 21:42, VomitroN pisze:
    >
    > Ja też uważam, że kupowanie Ferrari na polskie drogi to lans, szpan itepe.
    > Ale gdyby mnie było na niego stać, to zapewne sprawiłbym sobie takie
    > cacko. I na pewno coś z serii Fxx :P

    Bez przesady. Porownanie Ferrari do iPhona to juz przejaw skrajnego
    szalikowania temu jakze przereklamowanemu produktowi :)

    > A może to jest po prostu dobry smartphone?

    Kwestia oczekiwan i potrzeb uzytkownika.

    > Zasadniczą wadą smartfonów z WM jest niestety wymóg rysika. Niby są jakieś
    > nakładki typu touch flo itp., ale w końcu w którymś zakątku sytemu pojawi
    > się konieczność użycia rysika.

    Ale za to mozna trafic tam, gdzie iPhone nie udostepnia zadnej ikony.
    BTW Mam HTC, ktory jakos nie wymaga rysika, co nie znaczy, ze go nie uzywam
    :)

    > iP ma spójny interfejs, od którego inni się uczą.

    A z tym sie akurat musze zgodzic.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "