  • Data: 2009-05-04 19:19:21
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "x" napisał:
    >>> http://www.hal.trzepak.net/faq/winxp/zasilacz-atx.gi
    > No wlasnie nie widze - strona "goraca" jest separowana galwanicznie od
    > niskonapieciowej za pomoca transformatorow T2 T3 i T6. Co przeoczylem?

    1) a nie widzisz przewodu od kondensatorów C2, C3 na obudowę?
    2) a nie widzisz po tej niby odseparowanej niskonapięciowej stronie punktu
    masy (ground), ktura jest oczywiscie podłączona z obudową?

    a już się martwiłem że to ja mam kiepski wzrok:O)
    jak dalej nie widzisz to szybciutki rozkręć zasilacz i paluszkiem po
    ścieszkach, albo mierniczkiem!:O)