  • Data: 2009-04-21 19:49:14
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maciek" napisał:
    > No widzisz - ja też chcę wiedzieć dlaczego obecne różnicówki są na 30mA.
    > Myślę, że 1mA, to jest za mało. Może samo włączenie urządzenia z
    > kondensatorami na wejściu wystarczy?

    hola hola, czy sie dobrze domyślam że masz na myśli urządzenia z
    podłączonymi kondensatorami z sieci do PE?:O(
    takiej chińszczyzny sie nie podłącza, a jesli już to nie dziw się potem że
    zabezpieczenia różnicowoprądowe nie działają, oraz wali się całe
    bezpieczeństwo przeciwporażeniowe, tyle w temacie!