  • Data: 2009-04-26 17:03:42
    Temat: Re: uziemienie, zerowania i inne zabezpieczenia w RTV
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maciek" napisał:.
    > Nie zarzucaj innym braku znajomości norm.

    nie tylko norm, jeszcze brak znajomości elektroniki i zdrowego rozsądku!:O(
    bo już mnie to wszechobecne partactwo wku&#$^!!!!

    > Jeżeli naigrawasz sie z twórców sprzętu elektronicznego, to też uważaj, bo
    > to naprawdę spełnia normy. Gdyby mogli zaoszczędzić parę centów na każdej
    > sztuce, to by tak zrobili. Nie tylko Chińczycy ale też i wszyscy inni.
    > Skoro wstawiają, to znaczy że muszą.

    weźsie zastanów nad tym co sam piszesz, to że człowieka pierdol*** tak ze z
    krzesła spadnie gdy dotknie jakigoś złącza w PC to uważasz że tak trzeba?
    to że takie chińskie graty wywalają różnicówki to też tak ma być?

    a o filtrowaniu nawet n wspominaj bo te złomy sieją tak że hoho!!!